جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸

اتمام فیلمبرداری «ماجرای نیمروز؛ رد خون»

پوستر «ماجرای نیمروز ۲»

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» از پایان فیلمبرداری آن خبر داد. کارگردان هم خاطرنشان کرد برای آنکه این فیلم رنگ پرده را به خود ببیند، راه سختی در پیش دارد.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری قسمت دوم از فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» با نام «رد خون» که از ۱۹ شهریور آغاز شده بود، شب گذشته (پنجشنبه ۲ آذر) در پایگاه‌های شکاری مهرآباد تهران به پایان رسید.

سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز: رد خون» با انتشار عکسی از جشن پایان فیلمبرداری این پروژه نوشت: به یاری خدا و تلاش شبانه‌روزی تک تک اعضاء گروه پر تلاش و پرانگیزه  ماجرای‌نیمروز، این کار سخت با روزهای بسیار سخت گذشت و تمام شد. سختی‌هایی که از مطالعات آغاز شد و در پیش‌تولید تبدیل به مقاومت در مقابل ساخت رسید و در تولید به سختی‌های فراوان اجرایی و تولیدی! اما به یاری خدا و با همکاری تک تک اعضاء گروه از همه موانع عبور کردیم و دیشب این کار هم تمام شد.

محمدحسین مهدویان هم با انتشار پستی نوشت: شکر خدا تا اینجایش به سختی ولی با خوبی و خوشی به انجام رسید، ولی می‌دانم برای اینکه این فیلم رنگ پرده را ببیند، راه سخت‌تری در پیش داریم.

«ماجرای نیمروز» به ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست سازمان منافقین خلق و نفوذ آنها در قلب دستگاه اطلاعاتی انقلاب می‌پردازد. گفته می‌شود داستان «ماجرای نیمروز؛ رد خون» در ادامه داستان قبلی است که عملیات مرصاد و شکست منافقین در واپسن روزهای جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

هادی حجازی‌فر، بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هستی مهدوی‌، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، امیراحمد قزوینی و جواد عزتی بازیگران «ماجرای نیمروز ۲» هستند. احتمالاً اولین نمایش این اثر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.