چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

گلایه کارگردان «بانوی عمارت» از پخش زودهنگام سریال

سریال «بانوی عمارت»

سینماپرس: عزیزالله حمیدنژاد درباره پخش زودهنگام مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» بیان کرد که این مساله باعث شده است هنوز بخشی از مراحل پس از تولید باقی بماند.

به گزارش سینماپرس؛ عزیزالله حمیدنژاد در گفتگو با یک خبرگزاری با اشاره به پخش زودهنگام سریال «بانوی عمارت» از شبکه سه سیما بیان کرد: به دلیل پخش زودتر از موعد سریال «بانوی عمارت»، انجام بخشی از مراحل فنی این سریال همچنان ادامه دارد.

وی درباره مراحل سنگین و طولانی پس از تولید این سریال عنوان کرد: سریالی که در حدود یک سال برای تولید آن زحمت کشیده شده است حداقل باید چهار ماه پس‌تولید داشته باشد اما فقط ۲ ماه به ما فرصت داده شد تا آن را به آنتن برسانیم.

حمیدنژاد در پایان با اشاره به تیتراژ این سریال گفت: یکی از مواردی که هنوز درگیر تنظیم آن هستیم تیتراژ مجموعه «بانوی عمارت» است که در قسمت های ابتدایی آنطور که باید مطابق شان مخاطب نیست. قطعا از هفته آینده تیتراژ کامل و نهایی سریال تقدیم مخاطبان خواهد شد.

سریال «بانوی عمارت» به تهیه کنندگی مجید مولایی این شب ها ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود و قسمت اول آن شب گذشته ششم آذر ماه پخش شد.

نظرات

  • علیرضا ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۸
    3 0
    سلام ضمن عرض تبریک و خسته نباشید به عوامل بویژه کارگردان بانوی عمارت میشه گفت که این کار در نوع خودش بی نظیره امیدوارم شخصیت پردازی زیبایی که شده ادامه داشته باشی وبه خاطر مصلحت اندیشی فشارهای جانبی مجبور به تخریب شخصیت ها نباشه
  • omid akbari ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۳
    0 0
    سریالی است بسیار وزین وپرزحمت امیدارم که موفق باشید .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.