چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

ماجرای ترس قهرمان شنای جهان از آب در «اقیانوس آرام»

شاهین ایزدیار در برنامه اقیانوس آرام

سینماپرس: امشب در برنامه «اقیانوس آرام» قهرمان پاراالمپیک کشور که به تازگی ۶ مدال طلا در مسابقات جهانی شنا برنده شده بود، از خاطرات نوجوانی خود می‌گوید.

به گزارش سینماپرس، در هفته سوم پخش این برنامه که پس از سال‌ها به طور اختصاصی برای نوجوانان طراحی شده، ۴ مهمان دیگر از تجربیات خود برای نوجوان‌ها می‌گویند.

در مهمان‌های بزرگسال، امشب قهرمان پاراالمپیک کشور که به تازگی ۶ مدال طلا در مسابقات جهانی شنا برنده شده بود از خاطرات نوجوانی خود و روزهایی که از آب می‌ترسید، می‌گوید.

جمعه شب نیز مژده لواسانی، مجری جوان و محبوب تلویزیون از مسیر موفقیتش خواهد گفت.

همچنین در بخش نوجوان، پنج‌شنبه شب علی رضایی، نوجوان فعال در حوزه رباتیک که پیش از این در مسابقات بین‌المللی افتخارآفرینی کرده بود، مهمان این برنامه است. در برنامه جمعه شب نیز فاطمه مولایی، نوجوان دیگری از حافظان قرآن کریم از موفقیت‌هایش خواهد گفت.

«اقیانوس آرام» که سال گذشته به صورت زنده پخش می‌شد، در سری دوم با تغییر فضا به سمت موضوعات مختلف نوجوانانه رفته و تلاش می‌کند در هم کلامی با نوجوان‌های مختلف، آسیب‌ها و چالش‌های این رده سنی حساس را مورد بررسی قرار دهد.

قسمت هفتم این برنامه که خود نوجوان‌ها در ساخت و تولید آن مشارکت دارند، ساعت ٢١ امشب از شبکه دو پخش خواهد شد.

«اقیانوس آرام» محصول مرکز اوج کودک و نوجوان به کارگردانی هادی نعمت اللهی و تهیه کنندگی وحیدملتجی است که هر هفته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ٢١ روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.