چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

اعلام برنامه های روز سوم جشنواره فیلم «مقاومت»/ کارگاه انتقال تجربه علی نصیریان تا نمایش «سرو زیر آب» و «دایان»

برنامه های روز سوم جشنواره فیلم مقاومت

سینماپرس: سومین روز از پانزدهمین دوره برگزاری جشنواره بین المللی فیلم «مقاومت» با اکران آثاری از سینمای ایران و جهان و البته برگزاری کارگاه های آموزشی ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس؛ پنج شنبه  ۸ آذر در بخش سینمای ایران در سینما فلسطین ۱ فیلم سینمایی صدای منو می شنوید به کارگردانی صداقت پروین آشتیانی ساعت ۱۵:۳۰به نمایش در می آید.

در ساعت ۱۸ نیز فیلم سینمایی دایان به کارگردانی بهروز نورانی پور و در ساعت ۲۰:۳۰ و در ساعت ۲۰:۳۰ فیلم سینمایی سرو زیر آب به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر به نمایش در می آید.

کارگاه انتقال تجربه نیز در ساعت ۱۵ در سینما فلسطین ۲ میزبان علی نصیریان خواهد بود. در ساعت ۱۶ نیز نشست گفتمان فرهنگی انقلاب با حضور دکتر وحید یامین پور و مهمانان برگزار خواهد شد. 

در بخش اسلام هراسی نیز ساعت ۱۸  فیلم سینمایی زیر سایه به کارگردانی بابک انوری محصول آمریکا ۲۰۱۶ نمایش و سپس به نقد و بررسی گذاشته می شود.

در بخش سینمای بین الملل نیز ساعت ۲۰:۳۰ فیلم سینمایی تایگر زنده است به کارگردانی علی عباس ظفر محصول کشور هند سال ۲۰۱۷ نمایش داده می شود.

مستندهای خارجی موصل بین جنگ و صلح، سلام بر قدس، دوبار قربانی شده در ساعت ۱۵:۳۰ در سینما فلسطین ۳ به نمایش در می آید، هم چنین در بخش سینمای ایران فیلم سینمایی چراغ های ناتمام به کارگردانی مصطفی سلطانی ساعت ۱۷:۳۰ اکران و سپس به نقد و بررسی گذاشته می شود. در بخش سینمای بین الملل نیز فیلم سینمایی زندان حلب به کارگردانی نجات انزور محصول کشور سوریه سال ۲۰۱۶ نمایش داده می شود.

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به دبیری محمد خزاعی از ۵ تا ۹ آذر در سینما فلسطین و عصر جدید ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.