جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

آغاز جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی به میزبانی دزفول

دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی

سینماپرس: دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی با عنوان «انسان و محیط زیست» طی آئینی از روز گذشته و با حضور هنرمندان داخلی و خارجی آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، در افتتاحیه این جشنواره که با حضور مدیرکل محیط زیست خوزستان، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان و جمعی از مسئولان محلی در مجتمع فرهنگی برگزار شد، از بین آثار راه یافته به بخش طراحی، شهاب موسوی از دزفول حائز رتبه سوم، شبنم شهریاری از رشت حائز رتبه دوم شد و با توجه به نظر هیات داوران هیچ اثری حائز رتبه اول نشد.

در بخش آثار حجم سازی رتبه سوم به طور مشترک به پریسا تاراجیان از تهران و ماهان مقصودی از تبریز اختصاص یافت. با توجه به نظر هیات داوران هیچ اثری حائز رتبه دوم و اول در این بخش نشد.

در بخش نقاشی نیز شامینا آنا از بنگلادش حائز رتبه سوم، علی چهارمحالی حائز رتبه دوم شد و هیچ اثری حائز رتبه نخست نشد.

هیات داوران در روز نخست جشنواره فقط اسامی برترین ها را معرفی و مراسم اصلی تقدیر از آثار برگزیده را به روز اختتامیه موکول کردند.

نمایشگاه های آثار نقاشی، حجمی و مجسمه سازی در نخستین روز از این جشنواره افتتاح شد.

آذرنوش گیلانی، سید نظام ‌الدین امامی ‌فر، امین بختیاری، حمید نورآبادی، رضا چراغ ‌چشم و عبدالرضا رابطی از جمله اعضای هیات انتخاب حاضر در این جشنواره هستند. 

اعضای هیات داوران داخلی و خارجی این جشنواره را سید نظام‌ الدین امامی ‌فر، بهروز دارش، رضا رفیعی، آذرنوش گیلانی و کارن هیملز و ادهانس از کشور هلند تشکیل می‌ دهند. 

دومین جشنواره بین ‌المللی هنرهای تجسمی انسان و محیط زیست به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گستره بین ‌المللی از هشت تا ١٦ آذر ماه درمحل مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان دزفول برقرار است و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ بازدید برای همگان آزاد خواهد بود.

*مهر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.