جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

عملکرد غیرحرفه‌ای مجری برنامه «من و شما» در مصاحبه زنده با مسعود فراستی+فیلم

عملکرد غیرحرفه‌ای مجری برنامه «من و شما» در مصاحبه زنده با مسعود فراستی

سینماپرس: مصاحبه آرش ظلی‌پور مجری برنامه «من و شما» با مسعود فراستی منتقد سینما به‌گونه‌ای پیش رفت که به درگیری لفظی منجر شد و در نهایت فراستی تصمیم به ترک این مصاحبه گرفت.

به گزارش سینماپرس، مهمان امروز برنامه «من و شما» مسعود فراستی بود که در پی انتقاد او از کمدی‌های سینمای امروز با برخورد غیرحرفه‌ای مجری برنامه (آرش ظلیپور) مواجه شد و در نهایت با بالا گرفتن درگیری لفظی بین آنها تصمیم به ترک مصاحبه گرفت.

اغلب رسانه‌ها و خبرنگاران با سابقه عرصه خبر درس اساتید خود را به یاد دارند که وقتی مهمانی را برای مصاحبه به دفتر خود دعوت کردید احترام او را نگه داشته و در عین ادب سوالات چالشی خود را از او بپرسید. بیان سوالات چالشی و ارائه نقطه‌نظرهای مخالف مهمان در یک مصاحبه نه تنها ایرادی ندارد بلکه بر جنبه‌های کیفی مصاحبه تأثیر مثبت هم خواهد داشت. اما خارج شدن از چارچوبهای ادب و حرفه‌ای گری در مصاحبه است که لقب غیر حرفه‌ای را به مصاحبه‌کننده تحمیل می‌کند.

مسعود فراستی، منتقد سینما سالها با دیدگاه‌های خود در رسانه حضور دارد و هیچگاه توهینی نسبت به اشخاص از او دیده نشده است و اغلب انتقادات او به سینما با چاشنی اطلاعات سینمایی همراه بوده‌است، عده‌ای در سینما با این دیدگاه‌ها موافق و عده‌ای هم مخالفند؛ اما وقتی در یک برنامه زنده تلویزیونی  با اظهار نظر نسبت به یک فیلم با برخورد غیرحرفه‌ای مجری برنامه مواجه می‌شود این برنامه را ترک می‌کند.

وقتی مجری برنامه حتی احترامی برای سن و سال اشخاص قائل نیست و مسعود فراستی را خودشیفته خطاب می‌کند از دایره اخلاق خارج می‌شود. حتی بعد از اظهار نظر فراستی درباره فیلم «هزارپا» گویا مجری برنامه موضوع فیلم «تنگه ابوقریب» را در راستای انتقام گیری از فراستی مطرح می‌کند و اصلا اینکه موضوع این فیلم چه ارتباطی با فیلم دیگر دارد خدا می‌داند.

نوع برخورد و پاسخگویی مجری برنامه به‌گونه‌ای است که مخاطب احساس می‌کند آرش ظلی‌پور با مسعود فراستی یک مشکل شخصی دارد و حال وقت تصفیه‌حساب شخصی است و برای این منظور از عباراتی استفاده می‌کند که از دایره ادب خارج است، اما همچنان مسعود فراستی با سکوت برنامه را پی می‌گیرد.

در ادامه بخشی از این گفت‌وگو منتشر می‌شود تا مخاطبان خود نتیجه بگیرند:

*تسنیم

نظرات

  • ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۸
    0 0
    ظلی پور یک مدیر روابط عمومی بعضی از فیلمهای بی ارزش و مبتذل بوده و از فراستی کینه و عقده به دل دارد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.