شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

آئین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز برگزار شد؛

علی دارابی: رسانه باید زبان مردم و همراه و خادم مردم باشد

آئین تکریم جدید صدا و سیمای مرکز البرز

سینماپرس: آئین تکریم علی رامک و معارفه علی صادق مقدسی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز البرز با حضور جمعی از مسئولان استانی و سازمانی و کارکنان صدا و سیمای مرکز البرز برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی با بیان اینکه صدا و سیما زبان مردم و نماینده واقعی افکار عمومی است گفت: دولت های مختلف برآمده از رای مردم است و صدا و سیما خود راحامی و همراه دولت می داند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی افزود: رسانه باید زبان مردم و  همراه و خادم مردم باشد. در جنگ رسانه ای بیش از ۳۰۰ شبکه تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان علیه اعتقادات و آرمان های ما برنامه تولید و پخش می‌کنند و این نشان از کار سخت و دشواری دارد که برعهده همکاران من در شبکه های استانی صدا و سیما است.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در زمینه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در برنامه کارنامه که در شبکه های استانی در حال تهیه و تدوین است با دعوت از استاندار و  افراد تاثیرگذار برای بیان  خدمات خود تلاش میکنیم  تا امید به آینده را تقویت کنیم.

دارابی با بیان اینکه توجه به حفظ وحدت و انسجام ملی جز الویت های ما در برنامه سازی ها است، تأکید کرد: هیچ امری نباید این مسأله مهم را دچار خدشه کند.در حوزه رسانه جذب مخاطبان ملی و مخاطبان جدید جز سیاست‌ها و برنامه های رسانه است. انتظار دارم که مرکز البرز جز مراکز مطرح در زمینه محتوایی باشد.

معاون امور استان های رسانه ملی با بیان اینکه کارهای بزرگی در مرکز البرز  درحال شکل گیری است، تصریح کرد: اولویت امروز در مراکز استانها توجه به فرهنگ، زبان، گویش و سنت ها است.

وی افزود: نقش رسانه نقش بارزی است که باید هم در عرصه محتوا و هم در عرصه تکنولوژی اقدامات مؤثری داشته باشد.

در ادامه علی صادق مقدسی مدیرکل جدید این مرکز با بیان اینکه تجربه گذشته چراغ راه آینده این مرکز خواهد بود گفت: جلب رضایت مردم الویت راه آینده ما خواهد بود و همکاران مرکز البرز با همدلی در جهت انجام کار جهادی  به عنوان دیده بان های متعهد با توجه به آسیب های که در استان با آن روبرو هستیم با همدلی و اندیشه متعالی در جهت برنامه های آینده پیش خواهیم رفت.

وی افزود: با کمک دستگاههای اجرایی استان به ویژه دستگاهای فرهنگی شاهد توفیقات خواهیم بود .

صادق مقدسی با بیان اینکه همه دست اندراکاران فرهنگی اهداف مشترکی دارند و باید تلاش کنیم تا وظایف در حوزه فرهنگی را به خوبی انجام دهیم، گفت: ما در رسانه همواره مخاطب خود را حاضر و هوشیار و ناظر بر عملکرد خود می‌دانیم.

وی توجه به برنامه سازی و تولید را از مهمترین اولویت ها عنوان کرد و افزود: شبکه استانی البرز  از این ظرفیتها و وجود افراد نخبه و فرهیخته این شهر به خوبی باید استفاده کند. صدا و سیمای مرکز البرز  با توجه به ظرفیت‌های عظیم فرهنگی استان و نیز امکانات موجود در این مرکز و توان بالای نیروی انسانی در کنار تجربه مؤثر مدیران باید راه دشوار و اما ضروری توسعه محتوایی و شکلی در همه عرصه‌ها را ادامه دهد.

در پایان این آئین، حکم انتصاب مقدسی  به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز البرز اعطا و از تلاش علی رامک قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.