یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

حضور انیمیشن بلند «سرزمین من» در جشنواره عمار

انیمیشن بلند «سرزمین من»

سینماپرس: محمد عنبری تهیه کننده و کارگردان انیمیشن، با اشاره به حضور کار بلند «سرزمین من» در نهمین جشنواره عمار گفت: این انیمیشن سه بعدی، دست‌رنج پنج ساله یک گروه ۴۰ نفره است.

به گزارش سینماپرس، محمد عنبری تهیه کننده و کارگردان انیمیشن که با کار بلند «سرزمین من» خواهان حضور در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شده است، گفت: این انیمیشن یک کار سه بعدی است که با گرافیک «فوتو رئالیته» ساخته شده و دست‌رنج پنج ساله یک گروه ۴۰ نفره است. این کار به صورت خودجوش و آتش به اختیار و با توجه به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی ساخته شده است.

وی افزود: انیمیشن «سرزمین من» با یک سری از مفاهیم آنتی فراماسونری و برگرفته از گفتگوهایی که با استاد نادر طالب زاده و دکتر رائفی پور داشتیم، همراه است. بر این اساس تحقیقات خود را شروع کردیم و به یک سناریویی رسیدیم که در واقع تمثیلی از اتفاقی است که در حال حاضر در فلسطین روی می دهد. این انیمیشن به نوعی دربردارنده تعامل بین نیروهای خیر و شر در عالم هستی است.

عنبری خاطرنشان کرد: انیمیشن «سرزمین من» کاری حماسی و آخر الزمانی است که نگاهی به وقایع و اتفاقات آخرالزمان و حضرت مهدی(عج) دارد.

وی اضافه کرد: ساخت این انیمیشن از سال ۱۳۹۰ شروع شد. اما تولید آن به صورت جدی از سال ۱۳۹۲ پیگیری شد. تولید این انیمیشن ۷۸ دقیقه ای به دلیل اینکه حمایت مالی نداشتیم تا سال ۱۳۹۶ طول کشید.

وی اظهار داشت: پس از جشنواره عمار، برنامه ریزی برای اکران آن را آغاز می کنیم، البته صدا و سیما هم خواهان پخش این کار است.

نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، دی ماه ۹۷ در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.