یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵

حال «حسین محب‌اهری» خوب نیست

حسین محب اهری

تسنیم: بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که مدت‌هاست با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند به دلیل تشدید بیماری در بیمارستان لاله بستری شد.

 حسین محب‌اهری بازیگر قدیمی تلویزیون، تئاتر و سینما غایب سالگرد "منوچهر نوذری" بود و جای او در میان "صبح جمعه‌ای‌ها" خالی بود. وقتی از بیوک میرزایی و علیرضا جاویدنیا جویا شدیم اشاره کردند حال حسین محب‌اهری خوب نیست و به بیمارستان منتقل شده است. از این رو با این بازیگر پیشکسوت تماس گرفتیم و او این خبر را تأیید کرد.

محب‌اهری درباره وضعیت جسمانی خود با اشاره به وخامت بیماری‌اش گفت: امروز در برنامه منوچهر نوذری نتوانستم کنار دوستان "صبح‌ جمعه با شما" باشم و آن‌ها را در ضبط این برنامه همراهی کنم چون چند روزی است به دلیل وخامت بیماری‌ام در بیمارستان لاله بستری شده‌ام. از مردم عزیز کشورم و دوستان و همکارانم درخواست دارم برای من دعا کنند تا ان‌شاالله دوباره بتوانم در رادیو، تلویزیون و تئاتر کارهای درخور شأن ملت ایران انجام دهم.

وی افزود: حال خوبی ندارم و همه اوضاع و احوال وخیم گذشته دوباره برگشته و در بخش آنکولوژی بیمارستان لاله بستری شده‌ام.

 گفتنی است، حسین محب‌اهری از سال ۵۳ وارد حرفه بازیگری شده و بیش از ۱۳۰ تئاتر و فیلم سینمایی و تلویزیونی داشته است  و نزدیک به هفت سال است که دچار سرطان لنف دست است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.