دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۴

به کارگردانی محمود دینی؛

«گروگان» به پیش تولید رسید/ ساخت فیلمی مشترک با ترکیه

فیلم سینمایی گروگان

سینماپرس: فیلم سینمایی «گروگان» این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و بزودی مقابل دوربین می رود.

به گزارش سینماپرس و به نقل از مشاور رسانه ای این اثر سینمایی، فیلم سینمایی «گروگان» به کارگردانی محمود دینی و تهیه کنندگی محمدرضا شرف الدین که به تازگی پروانه ساخت آن از سوی سازمان سینمایی صادر شده وارد مرحله پیش تولید شد.

فیلمبرداری «گروگان» در ایران و ترکیه انجام می شود و داستان این فیلم  در رابطه عده ای از قاچاقچیان بین المللی است که با پشتیبانی گروهک های طالبان و داعش پس کشتار دیپلمات های ایرانی  در  افغانستان  از نوار مرزی شرق کشور برای انتقام از جمهوری اسلامی به اهالی یک روستا که درحال برگزاری مراسم عروسی هستند، حمله کرده و مراسم آنان را به جهنمی از آتش و خون تبدیل می کنند و به دنبال آن، تعدادی از مردم را نیز با خود به گروگان می برند و اعلام می کنند شرط آزادی آنان، رها کردن  چند تن  از قاچاقچیانی است که در یکی از زندان های ایران بازداشت هستند. آنان به دولت جمهوری اسلامی فشار می آورند که در صورت آزاد نکردن آن ها، تمامی گروگان ها را خواهند کشت.

گروه این روزها در حال مذاکره با هنرمندان ایرانی و ترک برای همکاری با این اثر سینمایی هستند. طی روزهای آتی و پس از قطعی شدن حضور هریک از افراد اطلاع رسانی انجام خواهد شد، برخی از لوکیشن های فیلم نیز تاکنون در تهران، و شهرهای شرقی و غربی کشور انتخاب شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.