دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

اتهامات جنسی تازه علیه "لوک بسون"

لوک بسون

سینماپرس: پنج زن دیگر «لوک بسون»، پردرآمدترین کارگردان سینمای فرانسه را متهم به رسوایی اخلاقی کردند.

به گزارش سینماپرس، پنج زن دیگر هم به چهار نفر قبلی که لوک بسون را متهم به رسوایی اخلاقی کرده بودند اضافه شدند. طبق گزارش وبسایت مدیاپارت فرانسه یکی از این افراد دستیار آقای بسون است که البته نامش فاش نشده است. او که در برخی آثار با این فیلمساز شناخته شده فرانسوی همکاری داشته می‌گوید آقای کارگردان وی را مجبور به روابط خلاف عرف کرده است. دو نفر دیگر شاگردهای مدرسه فیلمسازی لوک بسون هستند که در استودیوی سیته دو سینما تحصیل می‌کنند. همچنین یکی از کارگردان شرکت فیلمسازی لسون، یروپاکورپ هم او را متهم به فساد اخلاقی کرده تا دامنه رسوایی این کارگردان شناخته شده فرانسوی در همه شئون زندگی‌اش دیده شود.

پیش تر در ماه ژوئن لوک بسون توسط پلیس فرانسه به اتهام تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. آقای کارگردان هر چند اتهام تجاوز را قبول نکرد و گفت که این ها همه خیالات هستند اما هنوز جوابی به اتهامات جدید نداده است. 

کارگردان «لئون: حرفه ای» آخرین بار در سال ۲۰۱۷ با «والرین و شهر هزار سیاره» به سالن‌های سینما رفت که نتوانست چندان نظر منتقدان را جلب کند. در این فیلم چهره هایی مثل کارا دلوینیه و ریانا ایفای نقش می‌کردند. بسون سال گذشته یک موزیک ویدیو هم برای دلونیه ساخته بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.