دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

پوستر مستند جنگی «یمن: نبرد بی فرجام» رونمایی شد

پوستر مستند «یمن: نبرد بی‌فرجام»

سینماپرس: در آستانه برگزاری دوازدهمین جشنواره «سینماحقیقت»؛ پوستر مستند «یمن: نبرد بی‌فرجام» به کارگردانی مهدی خرم دل رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت»، پوستر مستند «یمن: نبرد بی‌فرجام» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی خرم دل رونمایی شد.

«یمن: نبرد بی فرجام» دومین فیلم مستند خرم دل پس از مستند «گزارش یک تجمع» و محصول سال ۱۳۹۷ است. این مستند ۴۸ دقیقه‌ای یک اثر جنگی است که به ارزیابی نظام جنگ یمن پرداخته و آنچه را تاکنون در یمن رخ داده است به تصویر کشیده است.

در این مستند که قلب میدان نبرد را به تصویر می‌کشد، ۴۵۰ قطعه فیلم مورد استفاده قرار گرفته و قریب به ۱۵۰ انفجار بزرگ را که طرفین جنگ رقم زده‌اند به تصویر کشیده که برخی از این لحظات برای نخستین بار منتشر می‌شود.

رونمایی از پوستر مستند جنگی «یمن: نبرد بی فرجام»

در خلاصه داستان این مستند آمده است: «آنچه امروز در خاک یمن رخ می‌دهد در ظاهر یک جنگ و در عمل یک نبرد مداوم است که برای سومین سال تدوام دارد. انگار سه سال است که خورشید در آوردگاه این رویارویی خونین، غروب و طلوع تازه نکرده است. با وجود آنکه تصور می‌شد پیروز این نبرد نابرابر، سربازان مهاجمِ سراپامسلح باشند اما این تقابل نظامی تاکنون بی‌سرانجام  بوده اســت اما چرا این نبرد تاکنون فاتحی نداشته است؟»

دیگر عوامل این مستند عبارتند از نویسنده: مهدی خرم دل، پژوهش: محسن مفیدی و علی نافذعارفی، تدوینگر: مرتضی الیاسی، گوینده: ناصر طهماسب، دستیار کارگردان: علی نافذ عارفی، مدیر تولید: مرتضی الیاسی، مشاور فنی: رضا احمدنژاد.

این مستند در بخش آوینی دوازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» رونمایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.