سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

حضور بازیگران جدید در نمایش «خنکای ختم خاطره»

امین میری، مجید رحمتی و مرتضی آقاحسینی

سینماپرس: امین میری، مجید رحمتی و مرتضی آقاحسینی به نمایش «خنکای ختم خاطره » به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ پیوستند.

به گزارش سینماپرس، امین میری، مجید رحمتی و مرتضی آقاحسینی به نمایش « خنکای ختم خاطره » به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ که از ۲۴ آذر ماه روی صحنه خواهد رفت، پیوستند.

وحید لک مجری طرح و مدیرتولید، رضا مهدی‌زاده طراح صحنه، الهام شعبانی طراح لباس، همراز بیان طراح پوستر، محمدجواد طالبی آهنگساز، محمد گودرزیانی دستیار کارگردان، امیرعلی پریز دستیار دوم کارگردان، راضیه اسماعیلی منشی‌صحنه، آوا فیاض مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌ای و فواد خراباتی مدیر روابط‌عمومی، فرزین طاهری مستندساز و پیام نیکخواه عکاس عوامل این نمایش هستند.

آذرنگ برای نگارش این نمایشنامه جایزه نخست نویسندگی در بخش بین‌الملل بیست‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را دریافت کرده است.

« خنکای ختم خاطره» داستان سربازی به نام یوسف است که در کما به سر می‌برد، همه چیزش از بین رفته و فقط چشم و دلش سالم مانده‌اند. فرشته‌ ای واسطه‌ آمدن او از عالم برزخ به زمین دنیای زندگان می‌شود. مأموران بنیاد شهید هر چه بیشتر تلاش می‌کنند تا والدین اصلی یوسف را بیابند، با متقاضیان بیشتری روبرو می‌شوند و این روند به گونه‌ای فزاینده و بدون پایان تا انتها ادامه می‌یابد. «خنکای ختم خاطره» زندگی این خانواده‌ها و مشکلات آنان را به نمایش می‌گذارد.

آخرین کارگردانی آذرنگ نمایش «ترن» بود که بهمن و اسفند ۹۵ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.