سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

شرکت «تنفس صبح» با ۱۶ اثر در جشنواره «عمار»

اسماعیل معنوی

سینماپرس: به گفته اسماعیل معنوی، مدیر موسسه «تنفس صبح» این مرکز با ۱۶ اثر مستند و نماهنگ در دوره نهم جشنواره عمار حضور خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، اسماعیل معنوی مدیر موسسه فرهنگی «تنفس صبح» درباره حضور این مجموعه در نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» گفت: این مرکز ۱۶ اثر را در سه بخش مستند، نماهنگ و... برای حضور در این جشنواره در نظر گرفته است.

وی افزود: مستند ۱۳ دقیقه‌ای «قدم بر چشم»، نخستین اثری است که برای این دوره «عمار» داریم. این اثر کوتاه روایتگر الگوبرداری مردم خوزستان از مردم عراق در ارایه خدمات رفاهی برای زائران اربعین است.

معنوی عنوان کرد: دومین اثرمان مستند ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان «هفت دی» است که به حوادث هفتم دی ماه سال ۸۸ می پردازد.

وی اضافه کرد: مستند ۱۰ دقیقه‌ای «معلم» درباره یک معلم خانم است که شیوه‌های جالبی برای تدریس دارد همچنین اثر کوتاه «انار» درباره یکی از روستاهای صعب العبور خوزستان، دیگر آثار مستندمان برای جشنواره «عمار» است.

معنوی در بخش دیگر صحبت های خود گفت: بخش دوم آثارمان که برای جشنواره فیلم «عمار» امسال درنظر گرفته ایم شامل چهار نماهنگ است. نخستین نماهنگ «گله مندیم» نام دارد که یک هفته بعد از ناآرامی‌های دی ماه سال ۹۶ تولید و منتشر شده است.

وی افزود: «عرب‌الاهواز» درباره سنت‌های عرب خوزستانی و عرب، «انت عرب الاهواز»، «انت المحبوب» در مورد شخصیت و امامت امیرالمومنین(ع) و واقعه غدیر و «احرار» درباره حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه امسال نماهنگ‌های ما برای «عمار» است.

معنوی در پایان عنوان کرد: «سوالاتی از جنس بی‌بی‌سی»، «سرباز بازی شطرنج»، «همه آمدند»، «درد و دل بازاریان اهواز»، «دریای ایذه»، «پاسخ موشکی» و «حقیقت هفت تپه»، کلیپ‌ها و ویدیوهایی است که برای شرکت در جشنواره «عمار» درنظر گرفتیم.

نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» دی ماه ۹۷ در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و متقاضیان در بخش «فیلم» تا ۱۵ آذر و بخش «فیلم ما» تا ۲۰ آذر فرصت دارند، آثار خود را با مراجعه به AmmarFilm.ir ثبت کنند و تحویل دبیرخانه جشنواره دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.