سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

آمار تماشاگران سالن‌های اداره کل هنرهای نمایشی تا ۹ آذرماه

اداره کل هنرهای نمایشی

سینماپرس: (مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر) در آماری تعداد تماشاگران نمایش های خود تا روز ۹ آذرماه را اعلام کردند.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی با وجود میزبانی نمایش‌های شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت آمار فروش سالن‌هایش را اعلام کرده است:

تماشاخانه اصلی:  نمایش «شاه لیر» به کارگردانی «مسعود دلخواه» که به تازگی اجرای خود را آغاز کرده است طی ۱۸ اجرایی که در سه هفته گذشته پشت سر گذاشت میزبان ۷۱۳۲ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۸۲۴ بلیط تمام بها ، ۶۶۶ بلیط نیم بها، ۱۸۰۸ بلیط با تخفیف و ۱۸۳۴  بلیط میهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۷۰ هزار تومان رقم ۳ میلیارد ۱۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سنگلج نیز آمار تفکیکی خود را به شرح زیر اعلام کرد. این تماشاخانه که از ۲ آبان پذیرای نمایش «آهسته با گل سرخ» به کارگردانی «هادی مرزبان» بوده، تا ۹ آذرماه ماه از ۴۰۰۹ تماشاگر هم پذیرایی است. برای این نمایش ۱۱۲۹ بلیط تمام بها (۷۰۲ بلیط ۴۰ هزار تومانی – ۲۵۹ بلیط ۳۰ هزار تومانی و ۱۶۸ بلیط ۲۵ هزار تومانی)، ۱۳۴۷ بلیط نیم بها (۷۷۴ بلیط ۲۰ هزار تومانی – ۳۷۳ بلیط ۱۵ هزار تومانی و ۲۰۰ بلیط ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومانی )، ۲۸۷ بلیط تخفیف دار ( ۱۸۷ بلیط ۳۲ هزار تومانی- ۶۹ بلیط ۲۴ هزار تومانی- ۳۱ بلیط ۲۰ هزار تومانی) و ۱۲۴۶ بلیط میهمان ارائه شده که جمع گیشه ۲۰ روز فروش این نمایش ۷۰۸ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال ثبت شده است.

در نهایت تالار هنر در هفته ای که گذشت آمار دو نمایش خود را این‌گونه اعلام کرد:

۱ -نمایش «سفر به آینده» به کارگردانی «محمد عبدی» که ۲۰ اجرای خود را ‍‍پشت سر گذاشته است پذیرای ۱۸۰۳ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۷۳۶ بلیط تمام بها، ۳۹۸ بلیط نیم بها، ۲۴۸ بلیط تخفیف دار و ۴۲۱ بلیط میهمان صادر شده است. این نمایش با بلیط ۲۰ هزار تومانی در گیشه ۲۲۴  میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

۲ -نمایش «از کجا اومدیم» به کارگردانی «محمد عاقبتی» که ۱۷ اجرای خود را ‍‍پشت سر گذاشته است پذیرای ۱۷۴۱ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۰۴۴ بلیط تمام بها، ۴۴۷ بلیط نیم بها، ۵۹ بلیط تخفیف دار و ۱۹۱ بلیط میهمان صادر شده است. این نمایش با بلیط ۲۰ هزار تومانی در گیشه ۲۶۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.