چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

شاه نظر در گفتگو با سینماپرس:

تئاتر هم اگر مثل سینما در روزهایی از هفته نیم‌بها باشد می تواند به جذب مخاطب کمک کند

محمد شاه نظر

سینماپرس: محمد شاه‌ نظر سرمایه‌ گذار و تهیه‌ کننده تئاتر که این روزها نمایش «خروج ممنوع» به تهیه کنندگی وی در حال اجرا است اظهار داشت: از آنجا که هنر داخل سبد خرید چندم خانوارها آمده مطمئنا نیاز به یک احیای مجدد و رنسانس قوی دارد. من فکر میکنم تئاتر هم اگر مثل سینما در روزهایی از هفته نیم‌بها باشد میتواند به جذب مخاطب کمک کند.

محمد شاه‌نظر سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: نمایش «خروج ممنوع» یک اثر فلسفی است و نگاهی از سوی تمدن غرب به جهان مرگ و پس از هستی است. این نمایش کار پر محتوا و دقیقی است که هر کسی جسارت اجرای این نمایش را نداشت.

شاه‌نظر خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا نمایشنامه «خروج ممنوع» بارها اجرا شده و این کار طبق گفته بسیاری از همکاران و کارشناسان یکی از زیباترین اجراهای «خروج ممنوع» است. استقبال بسیار خوبی تا امروز صورت گرفته هر چند که زمان اجرا اصلاً زمان مناسبی نیست و از طرفی ۵ روز از نمایش در روزهای جشنواره مقاومت بود که باعث شد تا ما ۵ روز اجرا را تعطیل کنیم. وجود تالار حافظ داخل طرح ترافیک باعث شد تا مردم در ساعات طرح نتوانند به راحتی دسترسی به سالن داشته باشند و متاسفانه صاحبان سالن نیز تنها این سانس را در اختیار ما قرار دادند. قطعاً ساعتی پس از طرح، مخاطبان بیشتری را به دیدن نمایش ترغیب میکرد.

وی افزود: «خروج ممنوع» اولین کار من در تئاتر است و من به ضمانت دوستانی که با من در این نمایش همکاری کردن سرمایه‌گذاری در این نمایش را پذیرفتم، دوستان در این نمایش با ما همکاری‌های لازم را داشتند اما می شد در شرایط بهتری نمایش اجرا شود. امکان تمدید اجرا نیز وجود ندارد چرا که سالن بعد از ما رزرو شده، شاید جایی دیگر با عوامل دیگر اجرا شود.

شاه‌نظر تصریح کرد: متاسفانه شاهد ادعاهایی بودم که هیچ‌گاه وعده‌ها به سرانجامی درست نرسید ولی با این حال به کار در عرصه هنر ادامه خواهم داد، به طور کلی سعی من بر این است که هیچ گاه دچار حاشیه نشوم. چند کار به من پیشنهاد شده که در حال بررسی است و به زودی برای شروع واری جدید اقدام خواهم کرد.

شاه‌نظر در پایان گفت: من به تازگی از عرصه ورزش وارد هنر شده‌ام، هنر همیشه دغدغه اصلی من بوده و همانطور که گفتم علاقه‌ام به فعالیت در این عرصه به هیچ وجه کم نشده اما متاسفانه در این پروژه اتفاقاتی که پیش‌بینی میشد رخ نداد و فکر میکنم دلیل اصلی این اتفاق این بود که علاوه بر من کارگردان و تهیه‌کننده اولین کارشان را در این سمت تجربه می‌کردند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.