شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

اعلام زمان برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم کانون کارگردانان

کانون کارگردانان سینمای ایران

سینماپرس: مجمع عمومی عادی فوق العاده کانون کارگردانان در نوبت دوم، ۲۵ آذرماه در خانه سینما برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، مجمع عمومی عادی فوق العاده کانون کارگردانان در نوبت دوم، یکشنبه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۷ در خانه سینما برگزار می شود.

همچنین مجمع عمومی عادی فوق العاده کانون کارگردانان سینمای ایران در نوبت اول ۵ آذر ماه با دستور جلسه رای در خصوص ثبت در وزارت کار، در خانه سینما برگزار شد. این مجمع علیرغم به حد نصاب نرسیدن با پیشنهاد رییس کانون کارگردانان و استقبال حاضران ادامه یافت و حاضران در فضایی آرام و دوستانه به گفتگو در این زمینه پرداختند.

در این مجمع هنرمندانی چون مهدی فخیم زاده، واروژ کریم مسیحی، علیرضا داودنژاد، ابوالحسن داودی، همایون اسعدیان، محمد مهدی عسگرپور، جعفر پناهی، مسعود جعفری جوزانی، محمدعلی سجادی، ابراهیم مختاری، محمد متوسلانی، محمدعلی نجفی، سیامک شایقی، علی ژکان، حسن برزیده حضور داشتند. همچنین اعضای موقت کانون نیز علیرغم اینکه طبق اساسنامه حق رای نداشتند در این مجمع شرکت کردند.

در ابتدای جلسه محسن امیریوسفی رییس کانون کارگردانان گفت: با توجه به شرایط موجود و ثبت اکثر صنوف خانه سینما در وزارت کار، طبق تصمیم شورای مرکزی، لازم دانستیم اعضای کانون نیز نظر خود را در این زمینه بیان کنند و شورای مرکزی آمادگی خود را برای برنامه ریزی در خصوص جواب مثبت یا منفی مجمع عمومی اعلام می کند.

در ادامه نشست همایون اسعدیان رییس هیات مدیره خانه سینما و محمدرضا موئینی رابط اصلی خانه سینما با وزارت کار صحبت کردند، سپس ابوالحسن داودی و مسعود جعفری جوزانی به عنوان مخالفان ثبت سخنرانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.