یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

۷۵ درصد تصویربرداری «عروس تاریکی» به پایان رسید

مجموعه تلویزیونی «عروس تاریکی»

سینماپرس: تصویربرداری سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان از نیمه گذشت.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری ۷۵ درصد از مجموعه تلویزیونی «عروس تاریکی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمود معظمی انجام شد. این مجموعه با درامی اجتماعی روزهای پایانی تصویربرداری خود را در لوکیشن اصلی خانه سیمین (رویا نونهالی) در فرحزاد می گذراند. لوکیشن بعدی «عروس تاریکی» که حدود یک ماه فیلمبرداری در آن انجام می شود کارخانه سیاوش (رضا کیانیان) خواهد بود و پس از آن گروه به دادگاه محل کار رستگار (مهرداد ضیایی) خواهند رفت.

بیش از ۶۰ درصد از تدوین این مجموعه  تمام شده و پیش بینی می شود تا اواخر سال تصویربرداری آن نیز به پایان برسد. «عروس تاریکی» که به قلم عباس نعمتی به نگارش درآمده کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید است.

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، حمیرا ریاضی، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، آزاده ریاضی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و… در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: داستان از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

عوامل اصلی «عروس تاریکی» عبارتند از: تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان، کارگردان: محمود معظمی، نویسنده: عباس نعمتی، تدوین: نیما حسندوست، مدیر تولید: داود معدنی، برنامه ریز: امیر جاوید نیک، منشی صحنه: رضا بقایی، طراح صحنه: فرامرز بادرامپور، طراح لباس: منصوره قاضی، طراح گریم: علی بهرامی فر، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: خسرو کیوانمهر، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، عکاس: فرناز عزیزی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.