یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

پاسخ مسعود ده نمکی به جو سازی جدید محمود صادقی

پاسخ معنادار مسعود ده نمکی به جو سازی جدید محمود صادقی

سینماپرس: مسعود ده نمکی با انتشار تصاویری از توییتر محمود صادقی نماینده مجلس، در اینستاگرام نوشت: ایران تنها کشوری است که مسولین آن نقش اپوزیسیون و مخالف خوانی را خودشان بر عهده می‌گیرند.

به گزارش سینماپرس، محمود صادقی نماینده مردم تهران که چندین بار به‌دلیل شتاب‌زدگی، گاف‌های عجیب و غریبی در صفحات اجتماعی خود داده است، بار دیگر حاشیه‌ساز شد. او در آخرین اقدام خود عکس پشت صحنه فیلم اخراجی‌ها را در توییتر و اینستاگرام خود به مناسبت روز دانشجو (به همراه تصاویری از وقایع کوی دانشگاه) منتشر کرد!

محمود صادقی در صفحه شخصی خود به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، ۳ تصویر منتشر کرد و نوشت: «گرامی باد شانزده آذر نماد جنبش دانشجویی برای صیانت از حریم دانشگاه در برابر دوگانه ی استبداد و استعمار» صادقی در این پست، عکس پشت صحنه فیلم اخراجی‌ها را به عنوان نماد جنبش دانشجویی منتشر کرده است!

طعنه مسعود ده‌نمکی به محمود صادقی

مسعود ده نمکی کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری از توییتر محمود صادقی نماینده مجلس، در اینستاگرام نوشت:

واکنش ده‌نمکی به توییت‌های محمود صادقی

ایران تنها کشوری است که مسولین آن نقش اپوزیسیون و مخالف خوانی را خودشان بر عهده می گیرند به تعبیری برای فریب مردم نقش سوپاپ اطمینان را بازی می کنند تا دهان ها را ببندند.

پول می گیرند که کار کنند و از عملکرد چهل سال گذشته امثال خودشان دفاع کنند ولی به نظامشان فحش می دهند یعنی هم از توبره می خورند هم از آخور.

امثال این مثلا دکتر حقوق که فعلاحقوق بگیر مجلس است کم نیستند . در سواد رسانه ای و حقوقی ایشان همین بس که به فرموده بزرگترهایش عکس پشت صحنه اخراجی ها را به جای سال ۷۸ پست گذاشته.

اینها حتی شرافت برخی ژنرال های شاه را هم ندارند که تا پای چوبه اعدام به نظامشان وفادار ماندند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.