یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

در پردیس سینمایی چارسو؛

حسین ترابی کیک دوازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» را هم برید

مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»

سینماپرس: مراسم آغاز به کار دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» امروز ۱۸ آذرماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش سینماپرس،  آیین گشایش دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» با حضور سید محمدمهدی طباطبایی نژاد دبیر جشنواره، مرتضی رزاق کریمی قائم مقام مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فرهاد ورهرام، محمد محیط طباطبایی و حسین ترابی از مستندسازان پیشکسوت و جمعی از مستندسازان و علاقه مندان در نخستین روز جشنواره یکشنبه ۱۸ آذرماه در پلاتوی طبقه ششم پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

ترابی در این آیین گشایش گفت: من به اینجا نیامده ام تا کیک ببرم یا خدای نکرده، «حقیقت» را به دو نیم تقسیم کنم. من به اینجا آمده ام که از شیرینی حقیقت به شما بچشانم و کام همه را شیرین کنم. هم اهالی مستند و هم دست اندرکاران برگزاری این جشنواره.

پس از سخنان کوتاه حسین ترابی، کیک این رویداد برش خورد و پس از آن احمد محیط طباطبایی، فرهاد ورهرام و سیدمحمد مهدی طباطبایی‌نژاد هم کیک این رویداد را بریدند.

این آیین با توزیع کیک میان مهمانان به پایان رسید و جشنواره دوازدهم سینماحقیقت با اکران فیلم مستند «برای آزادی» به کارگردانی حسین ترابی رسما آغاز به کار کرد.


دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» امروز آغاز به کار کرد و تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۷ به دبیری «سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» در پردیس سینمایی چارسو به کار خود ادامه می دهد.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.