یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳

بازیگر فیلم سینمایی «دایان»:

مقاومت تنها در جنگ خلاصه نمی‌شود

فیلم سینمایی «دایان»

سینماپرس: ناصر باباییان برنده تندیس بهترین بازیگر در فیلم «دایان» ساخته بهروز نورانی‌پور گفت: مقاومت تنها در جنگ خلاصه نمی‌شود، بلکه در پشت جبهه نیز اتفاق می‌افتد و قرار نیست ما تنها در آتش و دود و گلوله باشیم.

به گزارش سینماپرس، «ناصر باباییان» برنده تندیس بهترین بازیگر در فیلم «دایان» نورانی پور در خصوص اینکه این چندمین تجربه همکاری اوست، گفت: در حال حاضر حدود ۳۰ سال است که در حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون در شهر خودمان هستم. «دایان» فیلم منتخب جشنواره بود و حتما چیزی در فیلم دیده شده که من را به عنوان بازیگر برگزیده انتخاب کردند.

باباییان افزود: تلاش می‌کنم چیزی که کارگردان می خواهد را بازی کنم و خوشبختانه بهروز نورانی‌پور خیلی به من کمک کرد و این با توجه به تجربه کافی نیست، اما همراه با کارگردانم یکدیگر را درک کردیم و طی چند جلسه‌ای که با آقای نورانی‌پور داشتم و بحث کردیم، متوجه ویژگی‌های یکدیگر شدیم.

وی در خصوص تأثیر برگزاری جشنواره فیلم مقاومت بر روند تولید فیلم‌هایی از این دست، عنوان کرد: حدود ۱۵ سال از برپایی این جشنواره می گذرد و جا برای کار کردن دارد. مقاومت تنها در جنگ خلاصه نمی‌شود، بلکه در پشت جبهه نیز اتفاق می‌افتد و قرار نیست ما تنها در آتش و دود و گلوله باشیم و من از جایی می‌آیم که این موضوع را لمس کردم.

این بازیگر برگزیده در توضیح مفهوم مقاومت گفت: مقاوم یعنی ایستادگی برای یک هدف و این حسی است که بعد از سی سال کار در عرصه هنر و پایداری در این راه در من به وجود آمد.

باباییان با تأکید بر اینکه کار در این حوزه‌ها نتیجه بخش است، افزود: چند روز آینده جشنواره‌ای در سنگاپور برگزار می‌شود که فیلم «دایان» نیز حضور دارد و این تلاش به نتیجه رسیده‌است.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.