دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به کارگردانی جواد شمقدری؛

«نفوذ» به لانه جاسوسی رسید/ ۸۰ درصد از تصویربرداری و نیمی از تدوین انجام شد

سریال «روزهای ابدی»

سینماپرس: ضبط مجموعه تلویزیونی «نفوذ» به بخش های مربوط به داخل سفارت آمریکا رسیده که در این بخش در کنار بازیگران ایرانی از حضور ۸ بازیگر خارجی نیز استفاده شده است.

به گزارش سینماپرس، ۸۰ درصد از تصویربرداری و نیمی از تدوین مجموعه «نفوذ» به پایان رسیده است و به زودی صداگذاری این مجموعه نیز آغاز می شود. ضبط مجموعه «نفوذ» هم اکنون به بخش های مربوط به داخل سفارت آمریکا در خیابان طالقانی رسیده که در این بخش در کنار بازیگران ایرانی از حضور ۸ بازیگر خارجی نیز استفاده شده است.

این مجموعه در کردستان، شهرستان گنبد و دانشگاه تهران تصویربرداری شده و بخش های مربوط به سایت کبکان و دیوار سفارت در شهرک سینمایی غزالی جزو لوکیشن هایی است که از این سریال باقی مانده است. همچنین به دلیل شلوغی خیابان طالقانی و سنگین بودن فیلمبرداری این بخش از سریال و تغییراتی که در این چند سال در بنای بیرونی ایجاد شده، دیوار سفارت آمریکا و سازه های مربوط به آن در شهرک سینمایی غزالی بازسازی شده است.

نگارش «نفوذ» بر اساس استنادهای تاریخی صورت گرفته است و این مجموعه در سه فاز ۳۰ قسمتی تولید می شود. روایت ۳۰ قسمت اول از پیش از انقلاب تا تسخیر لانه جاسوسی پیش می رود. فصل دوم این مجموعه به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی می پردازد و فاز سوم هشت سال دفاع مقدس را در بر می گیرد.

«نفوذ» ۲۵ بهمن سال ۹۶ کلید خورد و امید است تا بهمن ۹۷ مجموعه آماده پخش شده تا در ایام دهه فجر از شبکه یک سیما روانه آنتن شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.