سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

آمار تماشاگران تماشاخانه های دولتی تا ۱۶ آذرماه

اداره کل هنرهای نمایشی

سینماپرس: (مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر) در آماری تعداد تماشاگران نمایش های خود تا روز ۱۶ آذرماه را اعلام کردند.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کردمجموعه تئاتر شهر در هفته گذشته آمار تفکیکی خود را به شرح زیر اعلام کرده است:

تماشاخانه اصلی:نمایش «شاه لیر» به کارگردانی «مسعود دلخواه» طی ۲۳ اجرایی که در سه هفته گذشته پشت سر گذاشت میزبان ۱۰۰۲۸ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۳۷۳۶ بلیط تمام بها ، ۱۳۶۶ بلیط نیم بها، ۲۶۴۱ بلیط با تخفیف و ۲۲۸۵بلیط میهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۷۰ هزار تومان رقم ۴ میلیارد ۴۹۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه چهارسو: نمایش «فاندو و لیز»  به کارگردانی« هوشمند هنرکار» که به تازگی اجرای خود را آغاز کرده است طی ۱ اجرا که پشت سر گذاشته ۷۱ تماشاگر بوده است.برای این نمایش ۱۲ بلیط تمام بها،۲۰ بلیط نیم بها، ۹ بلیط با تخفیف و ۳۰بلیط میهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۳۰ هزار تومان رقم ۸ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه قشقایی: نمایش «مردی به نان دایک»به کارگردانی «مهدی میامی» طی ۲ اجرایی که پشت سر گذاشته میزبان ۲۰۳ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۵۱ بلیط تمام بها، ۸ بلیط نیم بها، و ۴۴بلیط میهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۳۰ هزار تومان رقم ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سایه: نمایش «خرده نان» به کارگردانی «کوروش سلیمانی» که به تازگی اجرای خود را آغاز کرده طی ۱ اجرا که پشت سر گذاشته ۶۸ تماشاگر بوده است.برای این نمایش ۵۳ بلیط تمام بها و ۱۵بلیط میهمان ارائه شده است. در گیشه این اثر با قیمت ۳۰ هزار تومان رقم ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سنگلج نیز آمار تفکیکی خود را به شرح زیر اعلام کرد:

این تماشاخانه که از ۲ آبان پذیرای نمایش «آهسته با گل سرخ» به کارگردانی «هادی مرزبان» بوده، با این نمایش خداحافظی کرد. نمایش«آهسته با گل سرخ» در مجموع پذیرای ۴۳۸۲ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۱۲۹ بلیط تمام بها (۷۰۲ بلیط ۴۰ هزار تومانی – ۲۵۹ بلیط ۳۰ هزار تومانی و ۱۶۸ بلیط ۲۵ هزار تومانی)، ۱۵۱۳ بلیط نیم بها (۹۱۲ بلیط ۲۰ هزار تومانی – ۳۹۷ بلیط ۱۵ هزار تومانی و ۲۰۴ بلیط ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومانی )، ۲۸۷ بلیط تخفیف دار ( ۱۸۷ بلیط ۳۲ هزار تومانی- ۶۹ بلیط ۲۴ هزار تومانی- ۳۱ بلیط ۲۰ هزار تومانی) و ۱۴۵۳ بلیط میهمان ارائه شده که جمع گیشه ۲۰ روز فروش این نمایش ۷۳۴ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال ثبت شده است.

در نهایت تالار هنر در هفته ای که گذشت آمار دو نمایش خود را این‌گونه اعلام کرد:

۱ -نمایش «سفر به آینده» به کارگردانی «محمد عبدی» که ۲۶ اجرای خود را ‍‍پشت سر گذاشته است پذیرای ۲۳۴۸ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۸۷۹ بلیط تمام بها، ۴۵۱ بلیط نیم بها، ۴۳۵ بلیط تخفیف دار و ۵۸۳ بلیط میهمان صادر شده است. این نمایش با بلیط ۲۰ هزار تومانی در گیشه ۲۸۶میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروش داشته است.

۲ -نمایش «از کجا اومدیم» به کارگردانی «محمد عاقبتی» که ۲۳ اجرای خود را ‍‍پشت سر گذاشته است پذیرای ۲۴۴۳ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۵۰۹ بلیط تمام بها، ۶۲۳ بلیط نیم بها، ۶۰ بلیط تخفیف دار و ۲۵۱ بلیط میهمان صادر شده است. این نمایش با بلیط ۲۰ هزار تومانی در گیشه ۳۷۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.