چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

قول وزیر ارشاد درباره وضعیت تئاتر شهر

عباس صالحی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت غیرفرهنگی موجود در اطراف مجموعه تئاتر شهر از رسیدگی به این موضوع حداکثر تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدیدی که از همایش برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استانی در مجموعه تئاتر شهر داشت، درباره وضعیت غیرفرهنگی موجود در اطراف مجموعه تئاتر شهر و ایجاد شرایط نامناسب برای حضور مخاطبان و علاقه مندان به تئاتر و فعالیت های فرهنگی و هنری به یک خبرگزاری گفت: تئاتر شهر به عنوان یک نماد فرهنگی و هنری کشور به حساب می‌آید و طبیعتا محیط و حریم این مرکز هم باید هویتی فرهنگی و هنری داشته باشد.

وی تاکید کرد: همه کسانی که می توانند تلاشی در این زمینه که این حریم به شکل مناسبی باشد، انجام دهند و تاثیرگذار باشند، موظف هستند و باید دراین زمینه اقدام کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه شرایط خوبی پیرامون مجموعه تئاتر شهر ددیده نمی شود، گفت: با توافق های خوبی که دوستان ما با مدیریت شهری و شهرداری تهران داشتند، امیدواریم طی ماه و یا حداکثر ماه های آینده شرایط مناسب تری را برای این فضای فرهنگی و هنری داشته باشیم.

صالحی تصریح کرد: با قول و برنامه هایی که دوستان با مدیریت شهری داشتند این امیدواری قطعا محقق می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سخنان خود درباره رسیدگی به وضعیت دستفروش‌های حاضر در محیط مجموعه تئاتر شهر نیز اظهار کرد: بحث دستفروش ها و بسامان کردن این محیط نیز در همین برنامه وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.