چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

تحقیر حجاب و شریعت اسلامی در مستندی از مسابقه ملی/ وقتی جشنواره سینماحقیقت مروج فمینیسم وقیح و سیاه می شود!

بازدید سرپرست سازمان سینمایی از دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت

سینماپرس: به راستی متولیان برگزاری جشنواره با انتخاب و اکران آثاری همچون مستند ضعیف «سیاهِ دنباله‌دار» در بخش مسابقه ملی قرار است چه پیام و مفهومی را در چهل سالگی انقلاب اسلامی یادآور شوند؟!

به گزارش سینماپرس، در چهارمین روز از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، مستند «سیاه دنباله‌دار» به نمایش در آمد.

مستندی که اکران آن این پرسش را مطرح می کند که به راستی متولیان برگزاری جشنواره با انتخاب و اکران چنین آثاری در بخش مسابقه ملی قرار است چه پیام و مفهومی را در چهل سالگی انقلاب اسلامی یادآور شوند!؟

آیا قرار است این مستند ضعیف، زن بدبخت ۱۳۵۸ را در زیر چادر مشکی با کلیشه های دستمالی شده فیلم های ضد اسلامی غربی همچون پخش صدای الله اکبر اذان و ... به یاد فلاکتش بیاندازد و یا آنکه به دختر ۱۵ ساله اثر یادآور شود که چادر برایش محدودیت آورده و برای آنکه چشمش همچون نسل گذشته از حدقه در نیاید، می بایست مسیر دیگری را پیموده و سبک زندگی دیگری را برگزیند!؟

به راستی متولیان سینمای کشور چه نقشی در اشاعه تولید چنین آثار مجعولی و طرح آن در فضای فرهنگی کشور دارند؟

نظرات

  • عبدالله ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۸:۰۴
    0 1
    موضوع فیلم مستند سیاه دنباله دار فقر فرهنگی و آموزه های غلط است و ربطی به حجاب ندارد. لطفا فیلم ها را درست تحلیل کنید.
    • علی ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۱
      0 0
      اتفاقا به نظرم درست تحلیل کردی! اتفاقا مشکل اصلی فیلم این است که فقر فرهنگی را به تعالیم اسلامی جامعه ربط داده و آموزه های غلط را در تعالیم شریعت و بالاخص موضوع حجاب خلاصه نموده است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.