جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

شروع فاز تولید «شیکاگو۷» در روزهای آینده

 آرون سورکین

سینماپرس: با پایان یافتن مرحله پیش تولید «شیکاگو۷» که زمان زیادی را به خود اختصاص داد، فیلمبرداری آن به زودی توسط آرون سورکین آغاز می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی، پس از دوره طولانی آماده سازی و اتمام پیش‌تولید «شیکاگو۷» آرون سورکین ساخت این فیلم جنایی را آغاز می‌کند. سوروکین در حال حاضر بر روی نمایشش «کشتن مرغ مقلد» متمرکز است که امروز آغاز می‌شود لیکن تولید فیلم جدیدش را نیز پیش می‌برد.

او که در حال حاضر درگیر اجرای نمایش اقتباسی «کشتن مرغ مقلد» بر اساس داستان هارپر لی است، ارزیابی برنامه‌ریزی خود را برای زمانبندی مناسب جهت پیش بردن پروژه فیلم «شیکاگو۷» آغاز کرده است.

حدود یک دهه است که کمپانی آمبلین به دنبال ساخت این فیلم با همکاری «پل گرین‌گرَس» و «استیون اسپیلبرگ» به عنوان کارگردان است.

داستان «شیکاگو۷» براساس محاکمه معروف ۷ مرد در سال ۱۹۶۹ است که از سوی دولت فدرال متهم به توطعه و قیام در تظاهرات اعتراضات مدنی در شیکاگو در کنوانسیون دموکراتیک ملی سال ۱۹۶۸ هستند.

سورکین که خود فیلم‌نامه را نوشته قرار است کارگردانی آن را نیز برعهده بگیرد. «مارک پلَت» تهیه کنندگی فیلم را عهده‌دار خواهد بود.

«اِدی ردماین»، «ساشا بارون کوهِن»، «جاناتان مِیجرز»، «ست روگِن»، و «جوسیف گوردون لِویت» هنرپیشگان این فیلم هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.