دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

اکران مستند «پیوند» به مناسب شهادت شهید مفتح

مستند «پیوند»

سینماپرس: مستند «پیوند» ساخته ایمان گودرزی که روایتی نو از ارتباط حوزه و دانشگاه است به مناسبت سالگرد شهادت دکتر محمد مفتح، شهید وحدت حوزه و دانشگاه به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس، به مناسبت فرارسیدن ۲۷ آذر سال روز شهادت دکتر محمد مفتح مستند «پیوند» پیرامون اقدامات این شهید روحانی درباره وحدت حوزه و دانشگاه از شبکه افق پخش می شود.

«پیوند» مستندی درباره زندگی و مبارزه شهید مفتح پرچمدار وحدت حوزه و دانشگاه است که امروز دوشنبه ۲۶ آذر از شبکه افق پخش می شود.

خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه کنندگی این اثر را برعهده داشته و ایمان گودرزی کارگردان این مستند است. «پیوند» به مجموعه فعالیت های فکری، مبارزاتی سیاسی و عقیدتی شهید مفتح به عنوان نظریه پرداز پیوند حوزه و دانشگاه، طی سال های قبل از انقلاب تا شهادت وی می پردازد.

شهید مفتح همزمان با شهید مطهری سابقه تدریس در دانشگاه تهران را داشته است و علاوه بر این در حسینیه ارشاد و پس از آن در مسجد جاوید کلاس های مختلفی را برای جوانان به ویژه دانشجویان برگزار کرد. وی را پرچمدار وحدت حوزه و دانشگاه می شناسند هر چند این شهید عقیده داشت مبدع این جریان فکری، امام راحل بوده است.

«پیوند» شامل مصاحبه با فرزندان و اهالی مسجد قبا و عکس و فیلم های آرشیوی از شهید مفتح، دوشنبه ۲۶ آذرماه ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه افق می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.