سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

پخش روزانه «ایران سربلند» از رادیو انقلاب

رادیو انقلاب

سینماپرس: «ایران سربلند» عنوان برنامه ای صبحگاهی است که هر روز از شبکه رادیویی انقلاب به روی آنتن می رود.

به گزارش سینماپرس، برنامه ایران سربلند شبکه رادیویی انقلاب که به تهیه کنندگی حسین معصومی و گویندگی طهماسبی و نجم الهدی هر روز از ساعت ۶ صبح از این شبکه پخش می شود، با رویکرد تقویت باور و اعتقاد انقلابی در فضایی کاملا شاد مخاطبان را همراه می کند و به معرفی دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می پردازد.

حسین معصومی تهیه کننده این برنامه گفت: برنامه ایران سربلند در حوزه های متعددی اقدام به اطلاع رسانی و تولید برنامه می کند. در همین راستا توجه ویژه به قومیت ها و نقش انها در پیشبرد اهداف انقلاب یکی دیگر از بخش های مهم این برنامه است.

وی افزود: در برنامه ایران سربلند هر روز با دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفتگو انجام می شود و آنها ضمن معرفی کامل از حوزه های انتخابیه خود درخصوص برنامه های آتی توضیحاتی ارائه می کنند. همچنین در برنامه ایران سربلند مناسبت های ملی و مذهبی نیز پرداخته می شود. به عنوان نمونه در روز قانون اساسی با پژوهشگاه شورای نگهبان و در روز نیروی دریایی ارتش با امیر خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و همچنین سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفتگو انجام شد.

شبکه رادیویی انقلاب از طریق طول موج FM ردیف ۹۵/۵ مگاهرترز، گیرنده های دیجیتال و همچنین اپلیکیشن تلفن همراه رادیو به نشانی WWW.IRANSEDA.IR قابل دریافت است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.