شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

محمدجواد رحیمی:

مستند «خاویار قم» درباره مسئله اقتصاد مقاومتی است

جواد رحیمی

سینماپرس: محمدجواد رحیمی کارگردان و مستندساز خبر از حضور خود با ۴ مستند متفاوت در جشنواره فیلم عمار داد.

به گزارش سینماپرس، محمدجواد رحیمی کارگردان و مستندساز که با چهار اثر خواهان حضور در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شده است در سخنانی، گفت: چهار مستند «خاویار قم»، «بادگیرهای زمینی»، «روزمرگی های یک محیط بان» و «شیخ خضر» را برای حضور و نمایش در این جشنواره درنظر گرفته ام.

وی افزود: «خاویار قم» درباره مسئله اقتصاد مقاومتی است و روایتگر فردی به نام «احمد برخورداری» است که در حوزه پرورش ماهی های خاویاری فعالیت می کند. او با سعی و تلاش فراوان در استان قم با پرورش ماهی، خاویار به دست می آورد.

این مستندساز ادامه داد: دومین کارم «بادگیرهای زمینی» هم در قم ساخته شده و روایتگر داستان پیرمردی ۷۰ ساله است که ۴۰ سال سابقه مدیر تولید فنی کارخانه ها را دارد و اختراع هم به ثبت رسانده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: مستند ۲۸دقیقه‌ای «روزمرگی های یک محیط بان» سومین کاری است که برای جشنواره امسال عمار درنظر گرفتم. این اثر که با موضوع حیات وحش ساخته شده و با محوریت یک محیط بان به نام «احمد بحری» تولید شده است.

این مستندساز یادآور شد: چهارمین و آخرین اثری که برای این جشنواره درنظر گرفتم «شیخ خضر» نام دارد. این مستند ۳۲ دقیقه ای که در شهر «حمص» و در روستای «ثابتیه» ساخته شده، روایتگر ماجرای زندگی و فعالیت‌های فردی به نام شیخ خضر است که کارهای حزب الله را در سوریه و منطقه «حمص» پیگیری می‌کند.

نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» دی ماه ۹۷ در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.