شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳

نگارش ۳ قسمت از فاز سوم «بچه مهندس»

سریال «بچه مهندس»

سینماپرس: حسن وارسته نویسنده مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» بیان کرد که تاکنون سه قسمت از فاز سوم سریال نوشته شده است.

به گزارش سینماپرس، سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی این روزها در حال تصویربرداری است تا فاز دوم آن از هشت دی ماه روی آنتن شبکه ۲ سیما برود.

حسن وارسته نویسنده فاز دوم و سوم این سریال درباره نگارش آن به خبرگزاری گفت: تاکنون سه قسمت از فاز سوم این سریال به طور کامل به نگارش درآمده است.

وی ادامه داد: همچنین در تلاشیم تا بتوانیم حدود هفت تا هشت قسمت از فاز سوم این سریال را تا پایان دی ماه به نگارش درآوریم.

وارسته در پایان با اشاره به قسمت‌های فاز سوم «بچه مهندس» اظهار کرد: طراحی تعداد قسمت‌های فاز سوم بین ۲۰ تا ۳۰ قسمت پیش‌بینی شده اما تلاش ما این است که قصه خوبی از کار دربیاوریم و بنا نداریم آن را آب ببندیم بنابراین تا جایی که قصه ما کشش داشته باشد آن را ادامه می‌دهیم.

قصه فاز سه «بچه مهندس» به جوانی شخصیت جواد مربوط می‌شود که به سال‌های آخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ می‌رسد. او در دوره جوانی خود وارد دانشگاه می‌شود و داستان‌های این فاز با دانشگاه، شغل، هویت جوانی، عشق و مسایل این دوران ارتباط پیدا می‌کند.

فاز اول این مجموعه تلویزیونی رمضان ۹۷ از شبکه دو سیما روانه آنتن شد و قرار است فاز دوم بعد از مجموعه «بی قرار ۲» و از هشتم دی ماه روانه آنتن شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.