یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

ضبط سریال طنز «دنگ و فنگ روزگار» به طرشت رسید

سریال دنگ و فنگ روزگار

سینماپرس: تا ۲ هفته ضبط و تصویربرداری سریال «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزدآبادی در منطقه طرشت انجام می شود.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزدآبادی و امیر طالبی کاشانی این روزها در منطقه طرشت ادامه دارد و قرار است تا ۲ هفته ضبط و تصویربرداری کار در همین منطقه انجام شود.

گروه این روزها به صورت روزکار در حال فعالیت هستند و در لوکیشن مغازه یکی از شخصیت های سریال به نام اردشیر با بازی محمد نادری مشغول به کارند. از جمله بازیگرانی که این روزها جلوی دوربین هستند می توان به محمد نادری، سیروس گرجستانی، سینا رازانی و غلامرضا نیکخواه اشاره کرد.

به زودی نیز قرار است بازیگران دیگری به این مجموعه اضافه شوند و جلوی دوربین این سریال طنز بروند.

داستان «دنگ و فنگ روزگار» به ارتباط دو دوست با بازی محمد نادری و سیروس گرجستانی برمی گردد. این دو طی شراکتی دچار مشکلاتی می شوند که ناچار هستند طی سال ها این مشکلات را پنهان کنند. همین مساله باعث رقم خوردن اتفاقات مختلف طنز می شود.

این مجموعه تلویزیونی در بیش از ۷۰ لوکیشن در تهران تصویربرداری خواهد شد، لوکیشنی در شهرری، مجموعه بیمارستانی در منطقه چیتگر و ولنجک از دیگر لوکیشن‌های این سریال هستند.

بیژن بنفشه خواه، سیروس گرجستانی، محمد نادری، نیما شاهرخ شاهی، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش، ساعد هدایتی، شیرین آقارضا کاشی، پانته آ مهدی نیا، سینا رازانی، زهرا داوود نژاد، مهری آل آقا، مریم شاه ولی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، بیتا خردمند، عباس محبوب، طاهر علایی، فریده دریامج، ژیار محمدزاده، ساره صحرایی، ستاره صحرایی و ... از جمله بازیگران «دنگ و فنگ روزگار» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.