سه‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲

آغاز جشنواره تئاتر هنرمندان شاهد از ۹ دی/ قطب الدین صادقی داور جشنواره شد

جشنواره تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر

سینماپرس: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، سید مرتضی حسینی دبیر جشنواره با اعلام این خبر گفت: در این بخش از جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر ۲۱ اثر نمایشی شامل ۹ نمایش صحنه ای و ۱۲ نمایش خیابانی در قالب ۴۴ اجرا توسط گروه های هنری و نمایشی از شهرهای مختلف کشور اجرا خواهند داشت که این آثار نمایشی به داوری خواهد رسید و در اختتامیه جشنواره از برگزیدگان این آثار تقدیر بعمل خواهد آمد.
دبیر جشنواره ملی شاهد و ایثارگر درباره هیئت داوران این جشنواره هم افزود: قطب الدین صادقی، دکتر محمود فرهنگ و دکتر محمدرضا غفاری داوری بخش آثار صحنه ای را بر عهده دارند و امیرحسین شفیعی، وحید لک، محمدرضا درند، فرشاد یاری و علی اسدی نیز داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر هستند.
سید مرتضی حسینی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، بخش ویژه ای را هم برای پرده خوانی انقلاب در مدارس متوسطه تنکابن و رامسر برنامه ریزی کرده ایم.
گفتنی است جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر از ۹تا۱۲ دی ماه در شهر رامسر و تنکابن برگزار خواهد شد و اختتامیه ان نیز با حضور هیئت داوران و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی ۱۲ دی ماه در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد تنکابن برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.