شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

هرچه ضربه خوردیم از جریان لیبرال هنری است / جشنواره عمار یک «نه» محکم به جریان فتنه بود

مجید کریمیان

سینماپرس: دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان جنوبی با بیان اینکه عمار یک جریان است و مربوط به یک موسسه و گروه نیست، گفت: عمار بهترین خاکریز فرهنگی در حوزه فیلم است که می طلبد همه به این خاکریز و جبهه بپیوندیم.

به گزارش سینماپرس، مجید کریمیان دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان جنوبی در افتتاحیه نهمین دوره جشنواره کشوری فیلم عمار در بیرجند، اظهار داشت: توفیق داشتیم به همت شبکه هنر انقلاب اسلامی از سال اول در خدمت جریان مردمی فیلم عمار باشیم.

وی افزود: جشنواره مردمی فیلم عمار یک «نه» محکم به جریان فتنه بود.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان جنوبی با بیان اینکه علت پیداش این جریان مقابله با جریان لیبرال بود، عنوان کرد: هرچه ضربه می خوریم از این جریان لیبرال هنری بود و عمار فقط برای مقابله و دفاع و برای دفاع از حرکت نظام به عرصه میدان آمد.

کریمیان با بیان اینکه هیچ موسسه ای متولی عمار نیست چراکه مثل جریان اربعین حسینی کسی نمی تواند ادعا کند ستاد برگزاری این برنامه است، متذکر شد: به خواسته تک تک دغدغه مندان در نقاط دور و نزدیک خراسان جنوبی، خلیج فارس و نقاط مرزی و دریایی و حتی کشورهای مختلف، این فیلم ها اکران شده است.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان جنوبی با بیان اینکه عمار یک جریان است و مربوط به یک موسسه و گروه نیست، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم این هنر سیدالشهدایی آخرالزمانی که منظم و منزه به اسم سردار بزرگی به نام عمار یاسر باشد را در کنار خود داشته باشیم و توجه کنیم که جشنواره فقط یک اسم دنیایی است.

کریمیان در ادامه با بیان اینکه در خراسان جنوبی ۳۰۰ نفر اکران کننده است و قرار است با ندای هل من ناصر رهبری به این جریان بپیوندند، بیان داشت: شعار ما «هر مسجد، محله و مدرسه یک اکران» است.

وی تاکید کرد: عمار بهترین خاکریز فرهنگی در حوزه فیلم است که می طلبد همه به این خاکریز و جبهه بپیوندیم.

دبیرجشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امام در منشور هنر می فرماید «هنر یعنی مبارزه با اسلام مرتجعین و اسلام امریکایی»، گفت: به مدد رهبری و علمای مبارزی همچون حجت الاسلام عبادی، این جنگ عظیم آخرالزمانی علیه فتنه بین المللی اسلام امریکایی را از منازل و محلات خود شروع خواهیم کرد.

کریمیان مطرح کرد: امسال ۳۶۰ فراخوان مردمی تنظیم شده است که مفتخریم سه فراخوان از این فراخوان های مردمی را رونمایی کنیم.

وی با بیان اینکه جشنواره مردمی عمار مزیت هایی دارد، اضافه کرد: در جشنواره فیلم فجر که به ۸۰ درصد تضاد با اهداف اولیه خود رسیده، سوژه شخصیت ها و جوایز را جریان لیبرال تعیین می کرده است.

دبیرجشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان جنوبی عنوان کرد: همین شیوه دادن جوایز و انتخاب سوژه ها باعث انحراف شده است.

کریمیان خاطرنشان کرد: فیلم سازانی که در عمار فیلم می سازند دنبال جوایز بین المللی نیستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.