دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

اعلام برنامه نشست‌ خبری فیلم‌های نهمین جشنواره «عمار»

نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

سینماپرس: دبیرخانه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، برنامه نشست خبری فیلم‌های این رویداد سینمایی را اعلام کرد.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، برنامه نشست خبری فیلم‌های این رویداد سینمایی را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، نخستین نشست خبری این جشنواره در مورد فیلم داستانی «مستوره» به کارگردانی الهام هادی نژاد است. این نشست روز دوشنبه ۱۰ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ و بعد از اکران فیلم در سانس ۵ سالن شماره یک سینما فلسطین برگزار می شود.

دومین نشست خبری به مستند «هاشمی زنده است» ساخته علی طادی اختصاص دارد. این نشست هم روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ و بعد از نمایش فیلم در سانس ۵ سالن شماره یک سینما فلسطین برگزار می شود.

بر این اساس، سومین نشست خبری جشنواره مردمی فیلم عمار درمورد مستند «دریابست» به کارگردانی مشترک شهبازی و عادل قاسمی است. این نشست خبری روز پنجشنبه ۱۳ دی ماه ساعت ۲۰ و بعد از اکران فیلم در سانس ۵ سالن شماره یک سینما فلسطین برگزار می شود.

چهارمین نشست خبری آثار جشنواره به مستند «عابدان کهنز» ساخته مجید رستگار اختصاص دارد. این نشست خبری روز جمعه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ و بعد از نمایش این فیلم در سانس ۵ سالن شماره یک سینما فلسطین برگزار می شود.

هفته دوم اکران های نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین با نشست خبری مستند «راه طی شده» به کارگردانی علی ملاقلی پور آغاز می شود. این نشست خبری روز شنبه ۱۵ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ و بعد از اکران این فیلم در سانس ۵ سالن شماره یک سینما فلسطین برگزار می شود.

نشست دیگر به مستند «تهران دمشق» ساخته علی صدری نیا اختصاص دارد. این برنامه روز یکشنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ و بعد از نمایش این فیلم در سانس ۵ سالن شماره یک سینما فلسطین برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، هفتمین نشست خبری درمورد مستند «ستاره دختر ایران» به کارگردانی محمدتقی رحمتی برگزار می شود. این نشست خبری روز دوشنبه ۱۷ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ و بعد از اکران این فیلم در سانس ۵ سالن شماره یک سینما فلسطین برگزار می شود.

هشتمین و آخرین نشست خبری آثار نهمین جشنواره عمار به فیلم داستانی «سوزن» ساخته حسین دارابی اختصاص دارد. این نشست خبری روز جمعه ۱۸ دی ماه بعد از نمایش این فیلم در سانس ۵ سالن شماره یک سینما فلسطین برگزار می شود.

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار از اصحاب رسانه برای حضور در این نشست های خبری و پوشش آنها در محل سینمافلسطین دعوت به عمل می آورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.