دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

«خداحافظ دختر شیرازی» تحویل دبیرخانه‌ی فجر شد

فیلم خداحافظ دختر شیرازی

سینماپرس: نسخه اولیه فیلم سینمایی «خداحافظ دختر شیرازی» به کارگردانی افشین هاشمی تحویل دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر داده شد.

به گزارش سینماپرس، فرشته طائرپور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خداحافظ دختر شیرازی» به کارگردانی افشین هاشمی با اشاره به تکمیل فرم درخواست حضور این فیلم در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر به یک خبرگزاری گفت: در حال حاضر این فیلم آخرین مراحل فنی را طی می‌کند تا برای نمایش در جشنواره آماده شود.

وی در پایان درباره تحویل نسخه اولیه فیلم به دبیرخانه توضیح داد: برای بازبینی فیلم از سوی هیات انتخاب نسخه اولیه بدون صداگذاری نهایی، تحویل شده است و امیدواریم که از سوی این هیات فیلم برای حضور در جشنواره انتخاب شود.

«خداحافظ دختر شیرازی» که به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی جلوی دوربین رفته، اقتباسی از فیلمنامه نیل سایمون با نام «دختر خداحافظی» است که پیش‌تر و براساس این فیلمنامه در سال ۱۹۷۷ فیلمی با نام «دختر خداحافظی» به کارگردانی هربت راس در ژانر کمدی رمانتیک ساخته شده بود.

شبنم مقدمی بازیگر اصلی فیلم هاشمی است که در فیلم «خداحافظ دختر شیرازی» نقش کاراکتری را بازی می‌کند که مارشا میسن در سال ۱۹۷۷ در فیلم کلاسیک «دختر خداحافظی» ایفاکرده بود و ایفای نقش مقابل او را افشین هاشیم برعهده دارد.

در خلاصه داستان «خداحافظ دختر شیرازی» آمده است: «یکی از شیراز، یکی از آبادان، هر ۲ در تهران! مجبورند فعلن با هم سر کنند تا محمودِ نارفیق را پیدا کنند.»

در این فیلم علاوه‌بر شبنم مقدمی و افشین هاشمی بازیگرانی همچون حسین محب اهری، مونا فرجاد، حسین یاری، هومن برق نورد، هدایت هاشمی، رسول صدرعاملی و ... حضور دارند.

عوامل تولید «خداحافظ دختر شیرازی» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، طراح صحنه و لباس: نازنین توسلی، طراح چهره‌پردازی: رضا عربی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیاوش رمضانلو، عکاس: منوچهر مرزبان، مشاور تبلیغات: بیتا موسوی، مسئول ارتباط با رسانه: سپیده حیدرآبادی، مدیر تولید: حسین فرخزاد، مجری طرح: عباس امینی، سعید صفرپور، سرمایه‌گذار: علی طلوعی، افشین هاشمی، فرشته طائرپور، تهیه‌کننده: فرشته طائرپور.

پنجمین ساخته‌ افشین هاشمی برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده نمایش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.