دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

معاون برون مرزی صداوسیما:

جمهوری اسلامی پرچمدار دفاع از مظلومان و ستمدیدگان جهان است

معاونت برون مرزی صدا و سیما

سینماپرس: معاون برون مرزی صداوسیما با حضور در مجموعه رادیو بنگلای این معاونت، بیان کرد: اینکه همکاران اتباع خارجی ما در شبکه های معاونت برون مرزی با عشق و علاقه کار می کنند به دلیل این است که جمهوری اسلامی پرچمدار دفاع از مظلومان و ستمدیدگان جهان است و پیام انقلاب، پیامی انسانی است که جهان مشتاق شنیدن آن است.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی معاون برون مرزی صداوسیما در مجموعه رادیو بنگلای این معاونت، حضور یافت و از دستاوردهای این رادیو سخن گفت.

مجتبی ابراهیمی مدیر رادیو بنگلا در سخنانی در ابتدای این مراسم گفت: رادیو بنگلا تنها رسانه ایرانی برای مخاطبان پرشمار بنگلادش با جمعیتی بالغ بر ۱۶۴ میلیون است که طی این سال ها توانسته است به شایستگی در جذب حداکثری مخاطبان در این کشور مسلمان عمل کند.

وی ادامه داد: در تاریخ چهارم دسامبر (سیزدهم آذرماه) به همت موسی الرضا از همکاران خوبمان در رادیو بنگلا که کار تهیه کنندگی برنامه «بهداشت و سلامت» را انجام می دهد نشستی با حضور پزشکان متخصص بنگلادشی در داکا برگزار و از سال ها برنامه سازی در این حوزه از رادیو بنگلا و معاونت برون مرزی قدردانی شد.

جبلی معاون برون مرزی صداوسیما هم با اشاره به موفقیت رادیو بنگلا در انجام رسالت و اهداف رسانه ای خود عنوان کرد: میزان علاقه مندی جامعه هدف ما به رسانه های جمهوری اسلامی، جدای از فرهنگ غنی و ظرفیت تمدنی چند هزار ساله به خاطر برکت انقلاب اسلامی و نفس گرم امام (ره) است. پیام انقلاب به مردم دنیا به ویژه کشورهای اسلامی که مشتاق شنیدن صدای حق هستند، رسیده و در دل مردم حقیقت جو و عدالت خواه ریشه دوانیده است.

 معاون برون مرزی صداوسیما تصریح کرد: اینکه همکاران اتباع خارجی ما در شبکه های معاونت برون مرزی با عشق و علاقه کار می کنند به دلیل این است که جمهوری اسلامی پرچمدار دفاع از مظلومان و ستمدیدگان جهان است و پیام انقلاب، پیامی انسانی است که جهان مشتاق شنیدن آن است.

وی با قدردانی از زحمات همکاران مجموعه رادیو بنگلا گفت: رتبه و رنکینگ بالای رادیو بنگلا در میان رادیوهای معاونت برون مرزی نشان می دهد این رادیو در جامعه هدف خود شنیده شده و حتی باعث شده است دشمنان، صفحات جعلی رادیو بنگلا را هم در فضای مجازی درست کنند که این هم  دلیل دیگری بر موفق بودن این شبکه رادیویی است.

در پایان این نشست به پاس زحمات معاون برون مرزی و حمایت های بی دریغ از تولید برنامه هایی همچون برنامه پزشکی و بهداشتی رادیو بنگلا، هدایایی از طرف انجمن پزشکان و متخصصان بنگلادشی به رسم یادبود به پیمان جبلی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.