سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

با حکم رییس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران،

انتصاب «حسین عالم‌بخش» به عنوان سرپرست پردیس تئاتر تهران

حسین عالم‌بخش

سینماپرس: علیرضا زند وکیلی و حسین عالم‌بخش از سوی سعید اوحدی به عنوان سرپرست معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرپرست پردیس تئاتر تهران منصوب شدند.

به گزارش سینماپرس، سعید اوحدی، رییس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، علیرضا زند وکیلی را به عنوان سرپرست معاونت هنری و حسین عالم‌بخش را به عنوان سرپرست مدیریت هنرهای نمایشی این سازمان و پردیس تئاتر تهران منصوب کرد. 

در متن حکم اوحدی خطاب به زند وکیلی آمده: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده، بدین وسیله جناب عالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هنری منصوب می‌نمایم. 

با عنایت به تنوع و گستردگی نیازهای فرهنگی هنری شهروندان و در راستای تحقق تدابیر و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه هنر دینی و مبانی زیباشناختی هنر انتظار می‌ رود با توجه به ظرفیت‌ های ویژه سازمان فرهنگی هنری نسبت به ترویج و تعمیق فرهنگ و هنر متعالی نشأت گرفته از تعالیم دین مبین اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی در حوزه بومی، دینی، تغییرات فرهنگی و سبک زندگی، طراحی و به‌ روزآوری روش ‌ها و چارچوب‌ هایی به منظور برقراری ارتباطات و تعاملات اثربخش و مبتنی بر یک نیازسنجی و مدل مفهومی مناسب بین سازمان و هنرمندان و فرهیختگان متعهد و بهره‌گیری از توان و تخصص ایشان، برنامه ‌ریزی، جهت‌ دهی و انجام فعالیت‌ها، هماهنگی‌ ها و سایر امور لازم به منظور حمایت از عرضه و ارائه کالاها و محصولات هنری که بخشی از مأموریت های سازمان می‌ باشد و سایر وظایف محوله اهتمام ورزید.

زندوکیلی، پیش از این مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار شهرداری تهران و امیر عبدالحسینی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را بر عهده داشتند.

عالم بخش سرپرست مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و پردیس تئاتر تهران، نویسنده و کارگردان تئاتر است که عضویت در شورای سیاست گذاری و دبیری سه دوره جشنواره سراسری نقالی و پرده خوانی غدیر (نقالان علوی) را در کارنامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.