سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

برنامه کارگاه‌های هفتمین جشنواره «هنر جوان»

 ثبت نام در کارگاه‌های هفتمین جشنواره «هنر جوان»

سینماپرس: مرحله ثبت نام در کارگاه‌های آموزشی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» به همراه برنامه کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در استان‌ها آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، بنا به تصمیم دبیرخانه هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنرجوان» تهران و برخی دیگر از مراکز استان ها میزبان کارگاه های تجسمی این رویداد فرهنگی و هنری می شوند.

کارگاه های آموزشی جشنواره هنرجوان در تهران در روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه در حوزه هنری واقع در خیابان سمیه برگزار می شوند. کاظم چلیپا، مرتضی اسدی، علی وزیریان، حبیب صادقی، سیدمسعود شجاعی و دکتر محمد خزایی مدرسان این کارگاه های تخصصی هستند.

گفتنی است متقاضیان شرکت در این کارگاه ها باید ابتدا آثار خود را با مقررات اعلام شده در سایت سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.ir  به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده تا در صورت پذیرفته شدن اثرشان در این مرحله نسبت به حضور درکارگاه  اقدام کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در کارگاه ۲۰ دی اعلام شده است.

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود.

برنامه کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در استان‌ها

کارگاه پوستر این جشنواره با تدریس مهدی حاجی محمدی روزهای سه شنبه ۱۸ و چهارشنبه ۱۹ دی ماه در حوزه هنری استان مازندران در شهر ساری برگزار می شود.

همچنین حوزه هنری استان سمنان روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه میزبان هنرجویان رشته های تصویرسازی و عکس است. این کارگاه ها به ترتیب با تدریس مرتضی اسدی و مجید ناگهی برگزار می شوند.

در شهر یزد نیز روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه،  صابر شیخ رضایی و حسین یوزباشی در بخش پوستر به آموزش می پردازند.

در حوزه هنری شهر زاهدان نیز محسن نوری نجفی به آموزش کاریکاتور و صابر شیخ رضایی به آموزش پوستر می پردازند. این کارگاه ها روزهای چهارشنبه ۱۲ و پنجشنبه ۱۳ دی ماه در این شهر برگزار می شوند.

در برخی دیگر از مراکز استان ها از جمله بندرعباس  و یاسوج نیز پیش از برگزاری هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» کارگاه هایی تخصصی در رشته های مختلف با حضور اساتید مطرح و علاقه مندان به هنرهای تجسمی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.