شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

از ۱۹ دی‌ماه؛

اکران مستند داستانی «جَنبَل» در «هنر و تجربه»

مستند داستانی «جَنبَل»

سینماپرس: مستند داستانی «جَنبَل» ساخته هادی کمالی‌مقدم و مینا بزرگمهر از ۱۹ دی ماه در گروه سینمایی «هنروتجربه» اکران می شود.

به گزارش سینماپرس، تنها نمایش داخلی مستند «جنبل» که برگرفته از افسانه‌های مردم جنوب درباره عشق آدمیزاد و پریزاد است، در اسفند ماه ۹۶ در جشن تصویر سال در خانه هنرمندان بود و  اولین نمایش جهانی فیلم در بخش موج آینده (next wave award) جشنواره مستند کپنهاگ (CPH:DOX) صورت گرفت که به فیلم‌های تجربی با نگاهی ویژه به ژانر مستند هیبرید از سراسر دنیا اختصاص داشت.

آیین افتتاح مستند داستانی «جَنبَل» چهارشنبه ۱۹ دی ماه ساعت ۱۸ در موزه سینما، با حضور مینا بزرگمهر و هادی کمالی‌مقدم و جمعی از اهالی سینما و تئاتر برگزار خواهد شد.

هادی کمالی‌مقدم و مینا بزرگمهر که ساخت مستندهای «چهره یک چهارراه» و «جریان از یاد رفته شهر» و ویدیو پرفورمنس «دورولوژی» و «تله‌سیتی» را با نگاهی متفاوت به شهر تهران در کارنامه دارند، در مستند داستانی «جنبل» قصه‌ای متفاوت را در ساختاری نو درباره جزیره هرمز روایت می‌کنند.

«جنبل» که داستان مردی به نام «موسی» است، با در هم تنیدن مستند، ویدیو آرت و هنر اجرا (پرفورمنس آرت) کشف و شهود موسی را در هزارتوهای این جزیره اسرارآمیز دنبال می‌کند. موسی با افسون یکی از پریان دریا به نام دخت دیریا، وارد دنیای موجودات خیالی می‌شود.

عوامل مستند داستانی «جَنبَل» عبارتند از نویسنده، ‌کارگردان‌و تصویرگر: هادی کمالی‌مقدم و مینا بزرگمهرـ تهیه‌کنندگان: علی مصفا، مینا بزرگمهر، هادی کمالی‌مقدم ـ آهنگساز: احسان صدیق ـ تدوین: مینا بزرگمهر ـ طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان ـ تصحیح رنگ و نور: فرهاد قدسی ـ جلوه‌های ویژه: امیربهادر اشرف زاده، حسام اوحدی ـ طراح پوستر: سیامک پورجبار ـ عکاس: مینا بزرگمهر، ‌هادی کمالی‌مقدم ـ مشاور رسانه‌ای: محبوبه افتخاری ـ با حضور: موسی کمالی چاهویی، مینا بزرگمهر، هادی کمالی‌مقدم، محمد سلامتی، رضا کولغانی، حسین غلامپور، زنده‌یاد محسن اسلامی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.