شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴

در نهمین جشنواره عمار؛

مشارکت ۲۲ میلیون ریالی مخاطبان در شب رونمایی «عابدان کهنز»

 نهمین جشنواره عمار

سینماپرس: در پنجمین روز اکران های مرکزی نهمین جشنواره عمار در سینما فلسطین مخاطبان مستند «عابدان کهنز» با شرکت در طرح «بلیت اختیاری» با پرداخت مبلغ ۲۲ میلیون ریال در حمایت از این اثر مشارکت کردند.

به گزارش سینماپرس، در پنجمین روز اکران های مرکزی نهمین جشنواره عمار در سینما فلسطین مخاطبان مستند «عابدان کهنز» با شرکت در طرح «بلیت اختیاری»  با پرداخت مبلغ ۲۲ میلیون ریال در حمایت از این اثر مشارکت کردند.

آثار راه یافته به نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در ایام برگزاری این رویداد به‌صورت رایگان اکران می‌شود و علاقمندان می‌توانند با حضور در سینمافلسطین براساس جدول نمایش به تماشای آثار بنشینند، اما با وجود اکران رایگان، دبیرخانه جشنواره در قالب طرح «بلیت اختیاری» فرصتی را فراهم آورده‌اند تا مخاطبان براساس میزان توانایی خود، در تولید آثار مورد علاقه‌شان مشارکت نمایند.

بر اساس این گزارش، شب گذشته در مراسم رونمایی مستند «عابدان کهنز» به کارگردانی مجید رستگار و تهیه کنندگی امیر مهریزدان، مخاطبان این اثر با شرکت در طرح «بلیت اختیاری» با پرداخت مبلغ ۲۲ میلیون ریال در تولید این اثر مشارکت کردند.

مهریزدان همچنین در نشست خبری این مستند اعلام کرد: برای اولین بار قصد داریم تا این اثر را به ارگان‌ها نفروشیم و ریسکی را متحمل بشویم چرا که فکر می‌کنیم فروش این فیلم از طریق نهادهای مردمی استقبال بهتری را رقم خواهد زد.

بر این اساس، فروش عمومی این فیلم از طریق سایت عماریار به زودی آغاز می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.