شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

چهل سال، چهل فیلم، چهل نما

چهل سال، چهل فیلم، چهل نما

سینماپرس: فرهنگسرای امید سیر تطور و تحولات سینمایی چهل سال پس از انقلاب اسلامی را بررسی می کند.

به گزارش سینماپرس؛ مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف بررسی سیر تطور و تحولات این چهل سال اخیر در حوزه سینمای کشور اقدام به تولید مجموعه ویدئویی دیدنی با عنوان "چهلنما" کرده است.

در این مجموعه که از ۱۲ دیماه سال جاری در فضای مجازی بویژه اینستاگرام منتظر می گردد در آیتم های کوتاه به معرفی و بررسی چهل فیلم برتر پس از انقلاب اسلامی پرداخته می شود .

عمده موضوعات و رویکردهای این چهل فیلم منتخب در حوزه انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، ارزشهای اخلاقی ، گفتمان انقلاب اسلامی و ... است که هر روز به معرفی و بررسی یکی از این آثار پرداخته می شود.

نقاط عطف انقلاب اسلامی همچون تحولات پس از انقلاب ، دسیسه های دشمنان در سالهای ابتدایی انقلاب ، شروع جنگ تحمیلی و تاثیرات آن بر زندگی فردی و اجتماعی افراد، تحولات اجتماعی و فرهنگی دهه های ۷۰ و ۸۰ و همچنین موضوعاتی چون : دفاع از حریم اهل بیت و مدافعان حرم را می توان در سیر حیاط سینمای پس از انقلاب به خوبی مشاهده نمود.

همچنین بناست این محصول فرهنگی در قالب یک مستند دو بخشی تهیه و عرضه گردد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خبر و دیگر برنامه های مجموعه می توانند به  فرهنگسرای امید به نشانی : میدان امام حسین (ع) ؛ خیابان ۱۷شهریور ؛ خیابان خشکبارچی ؛ بوستان خیام مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.