یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

زمان برگزاری دوازدهمین جشنواره «فیلم ۱۰۰» مشخص شد

جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای

سینماپرس: دوازدهمین جشنواره «فیلم ۱۰۰» با موضوع اخلاق و سبک زندگی طی روزهای ۸ تا ۱۰ اسفند ماه به دبیری علی قربانی در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، جشنواره «فیلم ۱۰۰» در ۲ بخش مسابقه‌ای و مسیر تجربه و در قالب مستند، داستانی و پویانمایی طراحی شده است. همچنین بخش مسابقه سینمای جهان در قالب‌های مستند، داستانی و پویانمایی نیز صرفا برای حضور شرکت کننده‌های غیرایرانی خواهد بود.

اخلاق و سبک زندگی، ترویج مفاهیم اخلاقی همچون قانون‌مداری، گذشت، سعۀ صدر، ایثار، ترویج الگوی انسان انقلاب اسلامی، خانوادۀ الگوی ایرانی اسلامی، فرهنگ اصیل ایرانی، نگاه دوباره به زندگی و زدودن غبار روزمرگی از جمله موضوعات این رویداد سینمایی اعلام شده است. همچنین، برای بخش ویژه موضوعاتی چون: حمایت از تولید ایرانی (ایران ساخت)، حمایت از تولید کالا و خدمت دانش‌بنیان ایرانی، فرهنگ تولید محصولات باکیفیت ایرانی، پویش ملی و حمایت مردمی از تولید کالا و خدمات دانش‌بنیان باکیفیت ایرانی، تأثیرات مخرب خرید کالاهای خارجی، واردات بی‌رویه و غیرقانونی (قاچاق کالا)، معرفی کسب‌وکارهای نوین و استارت‌آپ‌ها و تولید ثروت از علم و فنّاوری، معرفی اقتصاد دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا پایان دی ماه فرصت دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.