سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

معرفی نامزدهای انجمن نویسندگان آمریکا

انجمن نویسندگان آمریکا

سینماپرس: انجمن نویسندگان آمریکا، نامزدهای جوایز سالانه خود را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم «روما» ساخته آلفونسو کوارون موفق شد تا در فهرست نامزدهای انجمن نویسندگان آمریکا برای بهترین فیلمنامه غیراقتباسی جای بگیرد.

«معاون» نوشته آدام مک‌کی، «کلاس هشتم» نوشته بو برنهام، «یک مکان ساکت» نوشته برایان وودز، اسکات بک و جان کرازینسکی و «کتاب سبز» نوشته پیتر فارلی، نیک واله‌لونگا و برایان کوری دیگر نامزدهای این فهرست هستند.

اسامی نامزدهای فیلمنامه اقتباسی نیز اعلام شده که شامل رایان کوگلر و جو رابرت کول برای «پلنگ سیاه»، بری جنکینز برای «اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند»، نیکول هولوف‌سنر و جاش ویتی برای «می‌توانی هیچ‌وقت مرا ببخشی؟»، بردلی کوپر، اریک راث و ویل فترز برای «ستاره‌ای متولد شده» و چارلی واچل، دیوید رابینوویتس، کوین ویلمات و اسپایک لی برای «کوکلاکس کلان سیاه‌پوست» است.

اسامی برندگان ۱۷ فوریه در مراسمی هم‌زمان که در نیویورک و بورلی هیلز برگزار می‌شود، اعلام می‌شود.

اعضای انجمن نویسندگان آمریکا از میان ۶۳ فیلمنامه اوریجینال و ۶۰ فیلمنامه اقتباسی این نامزدها را انتخاب کردند. «حماسه کولی» و «زندگی شخصی» از فیلم‌های مطرح امسال هستند که در بخش اوریجینال جایی نیافتند و در بخش فیلمنامه افتباسی نیز فیلم‌هایی چون «خرپول‌های آسیایی»، «نخستین مرد» و «پسر زیبا» نادیده گرفته شدند.

این انجمن یک روز پس از معرفی برندگان گلدن گلوب اسامی خود را اعلام کرد. در گلدن گلوب «کتاب سبز» موفق به کسب جایزه برای بخش فیلمنامه شد.

از این فهرست مک‌کی پیشتر جایزه انجمن نویسندگان آمریکا و آکادمی اسکار را برای فیلمنامه اقتباسی «کمبود بزرگ» در سال ۲۰۱۶ دریافت کرده است. راث نیز جایزه انجمن نویسندگان و آکادمی اسکار را برای فیلمنامه اقتباسی در سال ۱۹۹۵ برای «فارست گامپ» برده و هولوف‌سنر نامزدی انجمن نویسندگان آمریکا برای فیلمنامه اوریجینال برای «لطفا بده» سال ۲۰۱۱ را در کارنامه دارد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.