سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

اعضای جدید شورای مستند مرکز گسترش معرفی شدند

 اعضای جدید شورای مستند مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

سینماپرس: در جلسه‌ای که ظهر امروز ۱۸ دی‌ماه در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، اعضای جدید شورای مستند این مرکز معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، در جلسه‌ای که ظهر امروز سه‌شنبه ۱۸ دی‌ماه ۹۷ در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، اعضای جدید شورای مستند این مرکز معرفی و مشغول به کار شدند.

در این جلسه سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طی حکمی فرهاد ورهرام، محمد مقدم و معین کریم‌الدینی را به عنوان اعضای جدید شورای مستند این مرکز منصوب و معرفی کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «ارتقای کیفی تولیدات مستند و توجه به هنرمندان جوان و خلاق با رویکرد حضور جدی در عرصه‌های بین‌المللی فیلم مستند از اهداف و اولویت‌های این مرکز در دوره‌ پیش‌رو است.»

در این نشست که با حضور سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد، مرتضی رزاق‌کریمی، فرهاد ورهرام، محمد مقدم، معین کریم‌الدینی، شهنام صفاجو و هومن مرادی کرمانی برگزار شد، مدیرعامل  مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با اهدای هدیه‌ای از اعضای سابق این شورا محمدعلی فارسی، رامین حیدری فاروقی و مهرداد زاهدیان تشکر و قدردانی کرد.

به این ترتیب، شورای مستند جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با حضور مرتضی رزاق‌کریمی، فرهاد ورهرام، محمد مقدم و معین کریم‌الدینی، نسبت به بررسی طرح‌های مستند ارایه ‌شده به مرکز اقدام خواهند کرد.

دبیر این شورا هم هومن مرادی کرمانی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.