سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

تشکر از رسانه ملی برای پخش «قلاده‌های طلا»

قلاده های طلا

سینماپرس: قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی از پخش فیلم سینمایی "قلاده‌های طلا"، و مستندهای "کارنامه انقلاب"، "خارج از دید" و "ستاوردهای چهل سالگی انقلاب" تشکر نمود.

به گزارش سینماپرس، قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم در نامه‌ای خطاب به رئیس رسانه ملی با عنوان «صداوسیما، دانشگاه همگانی انقلاب اسلامی» از توجه صداوسیما نسبت به فتنه ۸۸ در سالروزنهم دی تقدیر کردند. متن این نامه به شرح ذیل است:

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

جناب آقای علی عسگری

سلام علیکم

«امام فرمودند: {صداوسیما} دانشگاه {است}، … آنچه در این دانشگاه تدریس می‌شود، عبارت از پیام‌ها، پایه‌ها، مفاهیم و درس‌های اسلام ناب و اسلام انقلابی و اسلام واقعی است. این، آن چیزی است که در صداوسیما، ایده‌آل است» امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

انقلاب اسلامی، نور امیدی بود که در دنیای تاریک دیکتاتوری مدرن، جان تازه‌ای به مستضعیفین عالم بخشید و چشمان دشمنان را خیره کرد. انقلاب اسلامی ایران، اکنون درخت تنومندی است که ریشه در دل همه عدالت خواهان جهان دارد و روز به روز به رشد خویش ادامه خواهد داد.

در این میان، وظیفه رسانه ملی در بازتاب عملکرد درخشان و اهداف بلند انقلاب اسلامی در راستای افزایش امید و خنثی کردن توطئه دشمنان و منافقان بر کسی پوشیده نیست. در آستانه چهل سالگی انقلاب و هجمه همه جانبه دشمنان (که وجود بیش از ۲۹۰ رسانه فعال بر علیه نظام اسلامی تنها یک نمونه آن است) وقت آن رسیده است که این رسانه ملی با قدرت هر چه تمام‌تر، بدون هیچ پرده‌پوشی، منافقین و دشمنان قسم خورده انقلاب و عوامل نفوذی آنها را به مردم معرفی و اهداف انقلاب اسلامی را بازگو نموده و خدمات بی‌نظیر آن را در طول چهل سال برای ملت ایران و نیز دنیا بازگو نماید.

قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم، وظیفه خود می‌داند مراتب تقدیر و تشکر خود را از جنابعالی و دست‌اندرکاران بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در سرتاسر کشور و قاطبه کارگردانان، تهیه کنندگان، عوامل و هنر پیشه گانی که در راستای روشنگری و بصیرت افزائی تلاش می‌کنند بویژه جناب آقای فروغی مدیرجوان و انقلابی شبکه سوم سیما ابراز نماید.

پخش فیلم قلاده‌های طلا، از شبکه‌های مختلف صداوسیما، تهیه و پخش مستندهایی همچون کارنامه انقلاب، خارج از دید یک و دو، مستند دستاوردهای چهل سالگی انقلاب در راستای بصیرت افزایی و تولید بیش از ۱۰۰ فیلم، سریال و انیمیشن بخشی از فعالیت‌های انقلابی این رسانه ملی است که موجبات خرسندی و دلگرمی فرزندان خمینی کبیر و خانواده‌های معظم شهدا را فراهم نموده است.

لذا ما؛ اساتید، فضلا و طلاب حوزه مقدسه قم؛ ضمن قدرشناسی تلاش‌های شبانه روزی شما و همکاران سختکوشتان در عین حال انتظار داریم:

۱. این حرکت مقدس، منحصر به ایام بزرگداشت چهل سالگی انقلاب نگردد وشاهد استمرار آن در همه ایام سال باشیم.

۲. جهت گیری جدی در تثبیت نگاه آرمانی انقلاب اسلامی در همه بخش‌های این سازمان مورد توجه قرار گیرد تا خطاهایی از قبیل آنچه در شبکه محلی کیش اتفاق افتاد (که در نوع خود فاجعه‌ای بزرگ بود و امید ضدانقلاب را زنده کرد) یا قبح‌زدایی از مخالفت با ارزش‌های دینی و انقلابی که متاسفانه به وفور در برخی برنامه‌ها و سریال‌ها دیده می‌شود، خود به خود کاسته شود. این مهم با دقت در به کارگیری افراد، برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، ممکن خواهد بود.

۳. توجه جدی به آسیب‌های فضای مجازی، رصد کردن تحولات، تهیه محتوا و جهت‌دهی به مخاطبین در این فضا، جزء برنامه‌های جدی این سازمان قرار گیرد (کما اینکه برخی انتصابات در این سازمان در این جهت بوده است که باید برای رسیدن به اهداف مورد مطالبه‌گری جدی ایشان قرار گیرد.)

"ومن الله التوفیق"

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.