سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

محمدرضا فروتن از سال‌های پس از انقلاب می‌گوید

محمدرضا فروتن در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: به گفته تهیه کننده «دست به دست»، در قسمت های آینده این برنامه که به مناسبت چهل سالگی انقلاب روی آنتن می رود، مهمانانی چون محمدرضا فروتن حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش سینماپرس، سید مهدی حسینی تهیه کننده «دست به دست» اظهار کرد: پخش برنامه «دست به دست» از شنبه ۱۵ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سوم سیما و به صورت زنده آغاز شده است.

وی ادامه داد: این برنامه که به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در گروه تولید و برنامه بسیج سازمان صدا و سیما ساخته شده است در ۴۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای اتفاقات انقلاب، دوران جنگ و بعد از آن را بررسی می‌کند.

تهیه کننده برنامه «دست به دست» با اشاره به اینکه این برنامه را شهرام شکیبا اجرا می کند، افزود: «دست به دست» قصد دارد نشان دهد مردم از سال‌های نخستین انقلاب تا کنون کنار هم هستند.

حسینی با بیان اینکه این برنامه سیاسی نیست، بیان کرد: با اینکه نمی‌توان از کنار اتفاقات مهم سیاسی این ۴۰ سال رد شد اما «دست به دست» نگاه کلی به انقلاب و اتفاقات بعد از آن دارد و به قشر یا حزب خاصی وابسته نیست و قصد دارد با نگاه فرهنگی و اجتماعی اتفاقات سیاسی را به تصویر بکشد.

وی با بیان اینکه در «دست به دست» اتفاقات سال‌های پس از انقلاب به صورت سرود، فیلم تاثیرگذار و بخش‌های هنری پخش خواهد شد، گفت: در قسمت های آینده نیز بازیگرانی مثل محمدرضا فروتن یا رابعه مدنی ماجراهای این ۴۰ سال را روایت می‌کنند که این اتفاق برای جوانان جذابیت دارد.

حسینی در پایان تصریح کرد: «دست به دست» با حضور خسرو انجم قصد دارد اتفاقات فرهنگی و اجتماعی آن سال‌ها را به صورت نقاشی به مردم نشان دهد و با نریشن‌های طنزی که روی تصاویر خوانده می‌شود جذابیت لازم را به آن بدهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.