چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر در بیرجند و قائن

 اکران همزمان فیلم‌های منتخب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در بیرجند و قاین

سینماپرس: به گفته معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در راستای اکران همزمان فیلم های جشنواره فیلم فجر، این آثار در شهرستان های بیرجند و قائن نیز به نمایش در خواهند آمد.

به گزارش سینماپرس، سید علی زمزم با اشاره به اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان خراسان جنوبی گفت: فیلم‌های جشنواره فجر قرار است برای پنجمین سال در بیرجند مرکز استان و برای اولین بار در شهرستان قائن همزمان با سراسر کشور اکران شوند.

او گفت: از آنجا که جشنواره فیلم فجر با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان شده است، پیش‌بینی می‌کنیم با همکاری مسئولان نهادهای فرهنگی و حضور مردم، این دوره بسیار پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شود.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری فیلم های منتخب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در بیرجند و قاین اکران می‌شوند، یادآور شد: اطلاعات مربوط به اکران فیلم‌های جشنواره امسال به محض مشخص شدن در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

زمزم ادامه داد: براساس تدابیر اندیشیده شده و رایزنی با دبیرخانه جشنواره، در تلاش هستیم بهترین فیلم‌های جشنواره را برای مخاطبان استانی به نمایش بگذاریم تا فرصت تماشای بهترین فیلم‌های روز برای مردم استان فراهم شود.

او یادآور شد: علاقه‌مندان حوزه فیلم و سینما در استان خراسان جنوبی می‌توانند جهت اطلاع از نحوه و زمان اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان به کانال تلگرامی fajrfilmfestivalkhj@ مراجعه کنند.

بخش استانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ همزمان با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه زاده در ۳۱ ناحیه استانی کشور برگزار می‌شود.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.