چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

برپایی نمایشگاه جشنواره عکس «هشت» همزمان با اختتامیه

 نمایشگاه آثار منتخب دومین جشنواره عکس «هشت»

سینماپرس: فرهنگسرای ارسباران دوشنبه هفته آینده (۲۴ دی ماه) میزبان مراسم اختتامیه، تقدیر از عکاسان برگزیده و افتتاح نمایشگاه دومین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» می‌شود.

به گزارش سینماپرس، همزمان با آیین اختتامیه دومین جشنواره عکس «هشت»، نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره افتتاح و کتاب‌های عکس دو دوره پیشین آن نیز رونمایی می‌شوند.

در این مراسم که روز دوشنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، ضمن تقدیر از برگزیدگان جشنواره، به نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس جشنواره و لوح افتخار، به ترتیب مبالغ ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریال اهدا می‌شود. همچنین به هشت برگزیده دیگر نیز کمک‌هزینه پنج میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس تقدیم خواهد شد.

در دومین دوره جشنواره «هشت»، ارزیابی آثار توسط توسط سیف‌الله صمدیان، اسماعیل عباسی و کیارنگ علایی انجام و اسامی راه‌یافتگان به نمایشگاه اعلام شد که از میان نه هزار و هفتصد و هفت عکس رسیده از هزار و صد و بیست عکاس، چهل و چهار عکاس با شصت و پنج عکس به نمایشگاه راه یافتند.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، از کتاب‌های عکس جشنواره رونمایی می‌شود. کتاب نخستین جشنواره عکس «هشت» شامل هفتاد و نه قطعه عکس در نود و چهار صفحه گلاسه است و کتاب دوره دوم این جشنواره نیز شامل شصت و چهار قطعه عکس در هشتاد و یک صفحه است که در قطعخشتی تدارک دیده شده‌است.

همزمان با افتتاح دومین نمایشگاه عکس «هشت»،‌ تعدادی از آثار منتخب دوره‌های گذشته جشنواره عکس «خانه دوست» نیز به نمایش درمی‌آید.

این دو نمایشگاه‌ تا روز شنبه ۲۹ بهمن میزبان هنردوستان است و علاقه‌مندان برای بازدید از آن‌ها می‌توانند به نشانی: خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.

ساعت بازدید از نمایشگاه ۱۰ تا ۲۰ (پنجشنبه ۱۰ تا ۱۶) بوده و گالری در روزهای جمعه تعطیل است.

گفتنی است دومین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت»، به همت «نقش رویای بهشت» و با حمایت «بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)»، سازمان فضای مجازی «سراج» و موسسه «توسعه هنرهای تجسمی معاصر» برگزار شده‌است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://royayebehesht.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.