چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

اقدام تحسین برانگیز روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در پاسخ به مطالبه گری رسانه ای

قرعه‌کشی برنامه نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در پاسخ به مطالبه گری رسانه ای طی یک حرکت تحسین برانگیز برخی مشکلات موجود در نحوه قرعه کشی فیلم های این دوره از جشنواره را رفع کرد.

طی روزهای اخیر سینماپرس با انتشار یک یادداشت تأکید کرد اگر قرار است باز هم مراسم قرعه کشی در این دوره از جشنواره برگزار شود، لازم است حداقل استاندارهای لازم برای بهبود کیفیت و رفع مشکلات دوره قبل در نظر گرفته شود.

در همین راستا روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز در اقدامی قابل تحسین، راهکارهای پیشنهاد شده را مورد توجه قرار داد و در قدم اول با در نظر گرفتن سئانس اول نمایش برای آثار مستند، فیلم کوتاه و انیمیشن باعث شد تا شلختگی احتمالی در قرعه کشی و نحوه چیدمان فیلم ها از بین برود؛ هر چند که قرار گرفتن آثار مستند، انیمیشن و فیلم کوتاه در سانس اول شاید باعث دلخوری صاحبان این آثار باشد و در همین رابطه تهیه‌کننده مستند «خانه‌ای برای تو» بعد از قرعه‌کشی فیلمش به نوع این قرعه‌ کشی اعتراض کرد، ولی قطعاً مسئولان می توانند از سال آینده تدبیری بهتر برای این مسأله در نظر گیرند تا شائبه هرگونه به توجهی به آثار انیمیشن، کوتاه و مستند از بین برود.

از سوی دیگر همچنین برخلاف سال گذشته که برخی از رسانه ها در مراسم قرعه کشی نادیده گرفته شده بودند امسال روابط عمومی جشنواره فیلم فجر توجه ویژه ای به رسانه های ارزشی از جمله: رسانه ملی، فارس،  تسنیم، سینماپرس، تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان و... داشت.

به نظر می رسد مسئولان جشنواره امسال تلاش نمودند در این مراسم با رعایت اعتدال نشان دهند که قصد دارند همه رسانه، تفکرات و اندیشه های مختلف را دور هم جمع نمایند و مانع از هرگونه ایجاد شائبه شوند.

امید است مسئولان برگزاری جشنواره سی و هفتم فیلم فجر مطالبات دلسوزانه اهالی رسانه را مورد توجه قرار دهند تا با اتحاد و انسجام شاهد برگزاری یک رویداد ویژه فرهنگی توأم با همدلی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

نظرات

  • خضیراوی ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۵
    1 0
    اقدام فابل تحسین!!!!!!!!!!!!!! بابا اینهمه خرابی را رصد نمی کنید بعد ....

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.