چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴

شهاب حسینی به آی‌فیلم می‌آید

فیلم سینمایی «محیا»

سینماپرس: فیلم سینمایی «محیا» با بازی شهاب حسینی، پنجشنبه ۲۰ دی‌ماه روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش سینماپرس، «محیا» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی اکبر خواجویی محصول سال ۱۳۸۶ سینمای ایران، پنج‌شنبه شب از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

 "جاوید" دانشجوی پزشکی که از دیدن مردگان هراس دارد، به طور اتفاقی در یک مراسم ختم در گورستان با "محیا"، دختری که بعداً درمی یابد همکار او در بیمارستان است آشنا می شود و پس از مدتی از او خواستگاری می کند، اما جواب رد می شنود. این در حالی است که "شهره"، دخترخاله جاوید که به او علاقه مند است، از شیراز به منزل جاوید آمده، اما جاوید به شهره می گوید که مایل به ازدواج با او نیست. جاوید پس از اصرار فراوان برای خواستگاری از محیا متوجه می شود پدر و مادر او غسال هستند و گاهی خودش هم در شستن مرده ها به والدینش کمک می کند. "کرم" پسردایی و عاشق محیا که متوجه علاقه جاوید می شود، او را تهدید می کند. محیا به دلیل شغل خانواده اش و نیز تهدیدهای کرم، نمی خواهد جاوید دچار مشکل شود، پس شرط سختی را برای ازدواج می گذارد: این که جاوید باید هفت مرده را غسل دهد. جاوید به این منظور شهر را ترک می کند و در یک روستا با نظارت پیرمردی عارف به این کار مشغول می شود و شرط را با موفقیت انجام می دهد و ... .

شهاب حسینی، برزو ارجمند، الهام حمیدی، مریم بوبانی، فریبا متخصص و زنده‌یاد انوشیران ارجمند از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «محیا» پنجشنبه ۲۰ دی، ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۵:۰۰ صبح و ۱۳:۰۰ روز جمعه روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.